· · Komentara: 0
VEŽBAJTE SA MARIJOM

AKTIVNI VIKEND: Povećajte energiju i raspoloženje TRENINGOM ZA CELO TELO sa našim trenerom Marijom (VIDEO)

Svakog vikenda na Magazinu Novosti vežbajte sa našim profesionalnim trenerom Marijom Stojanović i započnite dan na najbolji način.

1604683552_C0890.00_12_52_22.Still004.jpg
Foto: Privatna arhiva

Ne stižete da uklopite svakodnevne obaveze sa redovnim treninzima u teretani, a znate koliko je vežbanje važno za vaše zdravlje, uz ove snimke moći ćete da vežbate kod kuće.

Profesionalni fitnes trener Marija Stojanović pomoći će vam da u nizu vežbi oblikujete svoje telo do savršenstva, povećate snagu i unapredite svoje zdravlje.

Današnji trening namenjen je oblikovanju celog tela.

1. Zagrevanje

Prva vežba za zagrevanje je džamping džek (jumping jack). Radimo je u 3 ponavljanja od 30 sekundi. Stomak treba sve vreme da bude stegnut, a ruke se dodiruju kada su u gornjem položaju.

Još jedna vežba za zagrevanje je skip, takođe radite 3 puta po 30 sekundi.

Pročitajte još: TAJNA USPEHA: Fitnes na niskim temperaturama i vitamin A SAGOREVAJU MASTI

2. Sumo čučanj sa tegovima

Važno je da kolena budu malo šira od širine ramena, a da se stopala nalaze spolja. Sve vreme kolena treba da prate smer stopala. Iz sumo čučnja izbacujemo tegove gore (kao na snimku ispod). Radite 3 puta po 15 ponavljanja. Kod ove vežbe veoma je bitno da leđa budu prava, kako bi bili aktivni i mišići gluteusa.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🍬

Objava koju deli Marija Stojanović (@mareea_s) dana

Pročitajte još: Da biste izdržali DUGO SEDENJE i sprečili povrede OJAČAJTE noge vežbom od 15 MINUTA

3. Spuštanje do upora

Kod ove vežbe važno je da kolena ostanu sve vreme prava. Kod onih koji ne mogu na ovaj način da urade, na početku će biti sasvim u redu i da kolena budu savijena. Bitno je da uradite vežbu. Kada se sputimo, šake su u položaju ispod ramena. Radite 3 puta po 10 ponavljanja.

Pročitajte još: Danas ste LOŠE VOLJE? Evo rešenja! Kratko vežbanje od pola sata direktno utiče na pojačano POZITIVNO RASPOLOŽENJ

4. Potisak sa poda

Ovu vežbu radite uz dodatak - kukovi su sve vreme podignuti gore. Izdah je u momentu kada izbacujemo ruke. Leđa i zadnjica su sve vreme zategnuti. Radite je u intervalu od 3 puta po 15 ponavljanja.

Pročitajte još: Neprocenjivi saveti trenera poznatih: Za NAJBRŽE REZULTATE u 5 koraka

Foto: Privatna arhiva

5. Iskorak unazad

Kod ove vežbe je važno da ugao između obe noge bude 90 stepeni. Stomak je sve vreme stegnut, a ruke mogu biti ili na bokovima ili napred. Radite 10 ponavljanja po nozi.

Pročitajte još: Ako se zdravo hranite i vežbate, ne znači da radite DOBRO SEBI: Ovo su RAZLOZI

6. Plank sa ukrštenim kolenima

Početni položaj je stav za sklek. Bitno je da karlica ne propada i da ne bude gore, malo je uvučena, dok su leđa u neutralnom položaju. Šake treba da se nađu ispod ramena. Izdah je u momentu izbacivanja kolena. Radimo 3 puta po 20 ponavljanja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ljudi, resila sam da vas i na drustvenim mrezama motivisem svojim snimcima i treninzima.💪🏽 Od danas ocekujte svake nedelje nesto novo i zanimljivo od mene. Nadam se da ce vas inspirisati i uticati na to da jos vise brinete o svom telu i zdravlju! 🍀 Uzivajte! :) ☑️ TRENING ZA CELO TELO (mozete ga raditi kod kuce ili u teretani): •zagrevanje (dzdz 3x30 sec, skip 3x30 sec) 1. Sumo cucanj sa tegovima 3x15 2. Spustanje do upora i nazad 3x10 3. Potisak sa poda (+ podignuti kukovi) 3x15 4. Iskorak unazad 3x10 5. Plank sa ukrstenim kolenima 3x20 #fitnessmotivation #fitnesslifestyle #gymmotivation #training #trainingtime #fullbodyworkout #healthylifestyle #strongissexy #homeworkout #fitgirls

Objava koju deli Marija Stojanović (@mareea_s) dana

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.