· · Коментара: 0
ВЕЖБАЈТЕ СА МАРИЈОМ

АКТИВНИ ВИКЕНД: Повећајте енергију и расположење ТРЕНИНГОМ ЗА ЦЕЛО ТЕЛО са нашим тренером Маријом (ВИДЕО)

Сваког викенда на Магазину Новости вежбајте са нашим професионалним тренером Маријом Стојановић и започните дан на најбољи начин.

1604683552_C0890.00_12_52_22.Still004.jpg
Фото: Приватна архива

Не стижете да уклопите свакодневне обавезе са редовним тренинзима у теретани, а знате колико је вежбање важно за ваше здравље, уз ове снимке моћи ћете да вежбате код куће.

Професионални фитнес тренер Марија Стојановић помоћи ће вам да у низу вежби обликујете своје тело до савршенства, повећате снагу и унапредите своје здравље.

Данашњи тренинг намењен је обликовању целог тела.

1. Загревање

Прва вежба за загревање је џампинг џек (јумпинг јацк). Радимо је у 3 понављања од 30 секунди. Стомак треба све време да буде стегнут, а руке се додирују када су у горњем положају.

Још једна вежба за загревање је скип, такође радите 3 пута по 30 секунди.

Прочитајте још: ТАЈНА УСПЕХА: Фитнес на ниским температурама и витамин А САГОРЕВАЈУ МАСТИ

2. Сумо чучањ са теговима

Важно је да колена буду мало шира од ширине рамена, а да се стопала налазе споља. Све време колена треба да прате смер стопала. Из сумо чучња избацујемо тегове горе (као на снимку испод). Радите 3 пута по 15 понављања. Код ове вежбе веома је битно да леђа буду права, како би били активни и мишићи глутеуса.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🍬

Објава коју дели Marija Stojanović (@mareea_s) дана

Прочитајте још: Да бисте издржали ДУГО СЕДЕЊЕ и спречили повреде ОЈАЧАЈТЕ ноге вежбом од 15 МИНУТА

3. Спуштање до упора

Код ове вежбе важно је да колена остану све време права. Код оних који не могу на овај начин да ураде, на почетку ће бити сасвим у реду и да колена буду савијена. Битно је да урадите вежбу. Када се спутимо, шаке су у положају испод рамена. Радите 3 пута по 10 понављања.

Прочитајте још: Данас сте ЛОШЕ ВОЉЕ? Ево решења! Кратко вежбање од пола сата директно утиче на појачано ПОЗИТИВНО РАСПОЛОЖЕЊ

4. Потисак са пода

Ову вежбу радите уз додатак - кукови су све време подигнути горе. Издах је у моменту када избацујемо руке. Леђа и задњица су све време затегнути. Радите је у интервалу од 3 пута по 15 понављања.

Прочитајте још: Непроцењиви савети тренера познатих: За НАЈБРЖЕ РЕЗУЛТАТЕ у 5 корака

Фото: Приватна архива

5. Искорак уназад

Код ове вежбе је важно да угао између обе ноге буде 90 степени. Стомак је све време стегнут, а руке могу бити или на боковима или напред. Радите 10 понављања по нози.

Прочитајте још: Ако се здраво храните и вежбате, не значи да радите ДОБРО СЕБИ: Ово су РАЗЛОЗИ

6. Планк са укрштеним коленима

Почетни положај је став за склек. Битно је да карлица не пропада и да не буде горе, мало је увучена, док су леђа у неутралном положају. Шаке треба да се нађу испод рамена. Издах је у моменту избацивања колена. Радимо 3 пута по 20 понављања.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ljudi, resila sam da vas i na drustvenim mrezama motivisem svojim snimcima i treninzima.💪🏽 Od danas ocekujte svake nedelje nesto novo i zanimljivo od mene. Nadam se da ce vas inspirisati i uticati na to da jos vise brinete o svom telu i zdravlju! 🍀 Uzivajte! :) ☑️ TRENING ZA CELO TELO (mozete ga raditi kod kuce ili u teretani): •zagrevanje (dzdz 3x30 sec, skip 3x30 sec) 1. Sumo cucanj sa tegovima 3x15 2. Spustanje do upora i nazad 3x10 3. Potisak sa poda (+ podignuti kukovi) 3x15 4. Iskorak unazad 3x10 5. Plank sa ukrstenim kolenima 3x20 #fitnessmotivation #fitnesslifestyle #gymmotivation #training #trainingtime #fullbodyworkout #healthylifestyle #strongissexy #homeworkout #fitgirls

Објава коју дели Marija Stojanović (@mareea_s) дана

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.