· · Komentari: 0

Fitnes trener holivudskih zvezda savetuje kako da održavate formu: Evo u čemu je ključ

Svi želimo kondiciju i snagu, ne samo u teretani, već i da izdržimo ceo dan koji ume da bude i te kako naporan

1667652572_profimedia-0178810248.jpg
Foto: Profimedia

Kondicioni trener koji je pomogao brojnim poznatim ličnostima da postanu i ostanu jake, Don Saladin, ispričao je u čemu je tajna. Rajan Rejnolds, Blejk Lajvli, Džejk Gilenhol, En Hatavej i Hju Džekman samo su neke od ličnosti koje su se našle na njegovim treninzima.

Don smatra da je ključ u izgradnji i održavanju mišićne mase.

Trenirajte najmanje 20 do 30 minuta.

Ako volite jogu ili idete na trčanje svakako nastavite. Međutim, ako ste znatiželjni o tome kako da dobijete mišiće Saladino kaže da je trening otpora ključan.

Pročitajte još: Hormoni sreće i vežbanje: Evo posle kog vremena se oslobađa endorfin

- Zamislite trening otpora kao oklop za telo. To je zaštita. Ako tek počinjete, preporučuje trening od 20 do 30 minuta, barem dva dana u nedelji - savetuje on za Mind Body Green.

Fokusirajte se manje na ponavljanja, više na formu

Nije da Saladino uopšte ne brine o ponavljanjima, ali ako jednostavno radite kroz pokrete samo da biste došli do seta od 20 ili 25, možda mislite o svemu pogrešno.

- Trening snage ne mora da bude komplikovan. Uzmite, na primer, sklekove: gluteus bi trebalo da bude zategnut kao i noge. Trebalo bi da pokušavate da stvorite napetost u telu dok se krećete. Zvuči mnogo teže od prolaska vežbe kroz set od 10, zar ne?

Pročitajte još: Top 5 sportova koji su mnogo efikasniji za MRŠAVLJENJE od trčanja

Ne žurite

Ne možete da očekujete da odmah uskočite u napredni program treninga, pronalaženje svog idealnog treninga zahteva vreme i posvećenost.

- Uzmite minimalistički pristup. Ako ne volite da trenirate posle 20 minuta, onda se pobrinite da pronađete program koji traje 20 minuta... Pronađite minimalistički pristup gde možete sebi da omogućite da budete uspešni - svetuje Saladino.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.