· · Komentara: 0
ALTERNATIVNA MEDICINA

Ruski doktor Sergej Bubnovski otkriva: Evo kako da SMRŠATE i ostanete zdravi

Čuveni ruski doktor otkriva tajnu svoje uspešne dijete i načina ishrane radi održavanja kilaže...

1629038629_188613_bubnovski_ls.jpg
Foto: Printscreen/Youtube/Sergeй Bubnovskiй

Pravilan način ishrane razlikuje se kod svakog čovek obzirom da svaki organizam različito reaguje na isti proizvod, ma koliko on bio zdrav i preporučljiv u ishrani. Saveti najpoznatijih nutricionista i lekara svode se na istu poruku upućenu svim pacijentima – osetite šta prija vašem telu, slušajte glas svog tela. 

Pročitajte još: Sedam najzdravijih KONZERVIRANIH namirnica koje treba da imate u svojoj ostavi!

Doktor Bubnovski držao se ličnih principa i pravila koja su odgovarala njegovom telu. Kasnije, nakon što je pravila svoje ishrane podelio sa javnošću, naišao je na pozitivne reakcije i rezultate ljudi koji su pratili njegova načela ishrane.

Ovim činjenicama vodio se i čuveni ruski lekar Sergej Bubnovski, koji je godinama imao probleme sa kilažom koja je drastično varirala uprkos različitim dijetama i pravilima ishrane. Na kraju, ovaj doktor držao se ličnih principa i pravila koja su odgovarala njegovom telu. Kasnije, nakon što je pravila svoje ishrane podelio sa javnošću, naišao je na pozitivne reakcije i rezultate ljudi koji su pratili njegova načela ishrane.

Pročitajte još: Kraljica Leticija u omiljenoj letnjoj haljini: Jednostavno i udobno (FOTO)

- LJudi me često pitaju zašto se više ne posvetim temi pravilne ishrane i zašto o tome ne pričam ili pišem u svojim knjigama? Ja sam veoma urbana osoba i radoholičar. I kao takav bio sam sklon ekstremno nezdravom i nepravilnom načinu ishrane – tvrdi ovaj lekar.

Kako objašnjava, dosta je učio o nutriciji, dijetama, ali vrlo često je i sam isprobavao razne vrste dijeta. Na tom svom putu dogodilo se i da je ostvario sopstveni rekord sa jednom dijetom kada je izgubio čak 36 kilograma za samo tri meseca, odnosno mesečno je gubio neverovatnih 12 kilograma. Ipak, nakon svih tih procesa, kako tvrdi, došao je do zaključka da dijeta može doneti samo nervozu, poremećaj sna, razdražljivost, sindrom poremećaja sna i slično.

Pročitajte još: Koliko dugo JAJA smeju da stoje u FRIŽIDERU, a da se ne pokvare?

Predlog zdravog vežbanja i mršavljenja
- Potrebno je redovno pribegavati pešačenju, najmanje jednom nedeljno u trajanju od 2 sata. Brzina pešačenja trebalo bi da bude između 6 i 8 kilometara na sat.- Džogiranje se preporučuje dva puta nedeljno. Za održavanje zdravog tela dovoljno je 20 do 30 minuta džogiranja s tim da je potrebno voditi računa da otkucaji srca ne prelaze 140 do 150 otkucaja po minutu.- Nordijsko pešačenje potrebno je primenjivati svakodnevno, najmanje 3 do 5 kilometara svakog dana.- Plivanje bez stajanja barem kilometar i po ili dva kilometra poželjno je svakog drugog ili trećeg dana.

- Probao sam da živim po pravilu Antona Čehova koji je jednom zapisao: "Ustajao sam gladan od stola, što znači da sam jeo. Ustajao sam sit od stola, što znači da sam se prejeo. A ako sam se prejeo, znači da sam se otrovao!" A moj prijatelj Vladimir Abramov imao je običaj da kaže: Zdravo telo ima zdravu kilažu! – nastavlja svoja objašnjenja Bubnovski.

Pročitajte još: Rizik od PREVREMENE smrti krije se u OVIH sedam znakova: Pojavljuju se deset godina ranije!

Prvo pravilo zdrave i pravilne ishrane je uskladiti sve sa načinom života. Tako doktor Sergej Bubnovski sebe karakteriše kao sportski tip osobe koja voli da šeta, skija, džogira po pesku, pliva i time održava zdravo telo, elastičnost zglobova i dobru izdržljivost tela. Prva ideja koju deli sa savetima za ishranu je da kvalitetno gubljenje kilaže, bez gubitka mišićne mase može da se postigne kombinacijom različitih vežbi, istezanjem, kao i balansiranom ishranom.

Prvo pravilo ovog lekara je da je potrebno je piti najmanje 3 litra vode dnevno, odnosno 12 čaša. Takođe, preporuka je da se voda ispija ujutru, pre jutarnjeg vežbanja i to se zove unutrašnje tuširanje;. Potom se voda pije odmah nakon vežbanja, pre kupanja, posle jela, ili sat i po do dva sata posle jela. Svako pojedinačno mora piti mnogo vode, uverava ovaj lekar.. Sastavljeni smo od vode i što je više menjamo to se bolje naše telo oseća. 

- Ne pijem i ne preporučujem pića iz konzervi kao ni gazirana pića. Najbolje je piti vodu sa izvora ili iz bunara ako znate da je čist, a oni koji pate od osteoporoze i bolesti zglobova ovo pravilo moraju poštovati ako žele da se izleče – uverava Sergej Bubnovski.

Pravila dobre ishrane

Prema savetima doktora Sergeja Bubnovskog, dijeta bilo koje vrste, ukoliko se izuzme ona za dijabetičare ili srčane bolesnike ili dijeta posle operacije, je štetna, jer prvo izgubite mišićnu masu pa tek onda krene salo polako da nestaje. Zbog toga je neophodno da se hranimo pravilno kako ne bi došlo do određenih bolesti koje nosi i neuhranjenost.  Ovo su neka od ispravnih pravila ishrane:

Pročitajte još: Glumica KEJT HADSON obišla MUZEJ NIKOLE TESLE: Uživa u Beogradu (FOTO)

  • Jedite prirodnu hranu koja nije obrađena: voće i povrće, koštunavo voće, jaja, žitarice, ribu, mleko, sir, zečetinu i piletinu. 
  • Odbijajte konzervirane proizvode. 
  • Pravite jelo koje sadrži samo 2 do 3 različita sastojka. Hranite se jednostavno i doživećete stotu.
  • Izbegavajte so i šećer, zamenite ih začinima. So zamenite sokom od limuna ili soja sosom, a šećer voćem ili medom.
  • Izbegavajte alkohol, naročito uz obrok. Vino i voda, konzumirani zajedno sa hranom, akumuliraju se u digestivnom traktu i rastvaraju enzime koji su neophodni pri razgradnji hrane. Ako popijete čaj nakon jela to će dovesti do debljanja. Umesto deserta bolje je da pojedete lubenicu ili jabuku.
  • Prestanite da pijete kafu i videćete kao ćete biti puni energije. Zabuna nastaje kada popijemo kafu i dobijemo nalet energije, ali nakon par sati osećamo slabost i glavobolju. Slične simptome imaju i narkomani kada kriziraju od droge.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.