· · Коментара: 0
ДИЈЕТА

Дијета која снижава триглицериде у крви и регулише масноће (ЈЕЛОВНИК)

Ако су вам вредности триглицерида веће од 1,7 ммол/л онда је за вас најбоља терапија да сваки дан једете храну из мора. Студије показују да и рибље уље знатно спушта ниво триглицерида.

1617100286_Depositphotos_81016036_xl-2015.jpg
Фото: Депозитфото

У студији Универзитета медицинских наука у Орегону, дневна доза рибљег уља - која одговара уношењу око 200 г лососа, скуше или сардине дневно - обарала је триглицериде за више од 50 одсто.

Промена: КЕТО дијета: Пет ОМИЉЕНИХ намирница које можете јести током овог режима исхране

Плодови мора
Друго испитивање на Универзитету Вашингтон пратило је мушкарце који су јели плодове мора уместо меса, јаја, млека и сира, два пута дневно у току три недеље. Шкољке су обориле триглицериде за 61 одсто, остриге за 51 одсто, а ракови за 23 одсто.

Корисно је да се зна да чен белог лука дневно снижава триглицериде за око 13 одсто, а шоља махунарки за 17 одсто.

Бели лук, махунарке, грејпфрут и грожђе!

Против масноћа у крви можете да се борите и грејпфрутом и уљем од коштица грожђа.

Примена начина исхране који смањује ниво триглицерида требало би да траје три месеца, уколико се за то време не покажу резултати, неопходна је терапија лековима.

Прочитајте још: Експрес дијета: Смршајте 5 килограма за 3 дана уз помоћ ТУНЕ

Понедељак

Доручак: рибља паштета домаће израде и два парчета интегралног хлеба
Ручак: деверика на жару, берени броколи зачињен белим луком и уљем од коштица грожђа
Вечера: сардина са црним луком

Уторак

Доручак: сендвич са зеленом салатом, младим луком и туњевином
Ручак: динстани ослић у парадајз соку и пире кромпир
Вечера: хоботница на жару

Прочитајте још: Спремите јело као Гвинет Палтроу: Како се храни позната глумица?

Субота
Доручак: рибљи филети, интегрални хлеб и ротквицеРучак: скуша на жару и зелена салатаВечера: тестенина са туњевином и црним луком

Среда

Доручак: рибљи филети и зелена салата
Ручак: рибља чорба и кромпир салата са црним луком
Вечера: тестенина са плодовима мора

Четвртак

Доручак: салата од туњевине, зелене салате и ротквица са два парчета интегралног хлеба
Ручак: лосос и кромпир печен у рерни зачињен уљем коштица грожђа и белим луком
Вечера: рибља паштета са хлебом

Састојци: Побољшава варење и убрзава мршављање: Све предности ЧИА СЕМЕНКИ за наше здравље

Петак

Доручак: рибља паштета домаће израде и два парчета интегралног хлеба
Ручак: пастрмка и барена боранија зачињена белим луком и уљем од коштица грожђа
Вечера: сардина и парче интегрланог хлеба

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.