· · Коментара: 0
исхрана

ПРОТЕИНИ нису само у месу: Ово воће их има у изобиљу

Када размишљате о протеинима, вероватно мислите да њих има само у месу, морским плодовима, махунаркама, тофу сиру и орашастим плодовима.

1614258187_Depositphotos_76185709_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Међутим списак се ту не завршава, јер протеина у добром проценту има и у воћу. Иако су наведене намирнице оне које садрже највећу количину протеина у себи, у случају да сте на ограниченом режиму исхране или да сте на неку од њих алергични, добро је знати да протеине можете да пронађете и у воћу.

Прочитајте још: Зелени или црни чај? Можда сте живели у заблуди, али ово нису ИСТИ НАПИЦИ! Ево и који је здравији

Према истраживањима, жене би на дневној основи требало да уносе 46 грама протеина дневно а мушкарци око 56 грама. Како би ово постигли неће вам бити довољна једна порција воћа, коју обично поједете за ужину. У том погледу отркивамо вам које то воће има у себи висок проценат протеина, како бисте могли да га додате својој исхрани.

Гуава

Истинска тропска посластица, гуава садржи око 4 грама протеина у себи, што је чини воћком на самом врху оних које у себи имају највише протеина. Гуава је врло слатка и садржи доста витамина Ц као и влакана, а код ње је препоручљиво јести и кору и семенке.

Прочитајте још: 6 МАГИЧНИХ КРИСТАЛА: Донеће добре вибрације, позитивну енергију и благостање

Авокадо

Вероватно знате да авокадо представља одличан извор здравих масти. Међутим да ли сте знали да он садржи и 3 грама протеина у себи? Богат влакнима, магнезијумом, ниацином и витаминима Ц, Е и К авокадо је изврсна комбинација масти и влакана која ће вас држати сите сатима.

Фото: Депосит

Кајсија

Свеже кајсије у себи садрже до 2 грама протеина. Ово коштуњаво воће је добар извор калијума и витамина А, Ц и Е, при чему је посебно добро за здравље очију и коже. Такође влакна која се налазе у кори кајсије и у њеном средишњем делу подстичу добро варење.

Прочитајте још: Зелени или црни чај? Можда сте живели у заблуди, али ово нису ИСТИ НАПИЦИ! Ево и који је здравији

Фото: Депосит

Купине

Само једна шоља свежих купина има око 2 грама протеина у себи. У њима ћете пронаћи и скоро 50 % препоручене дозе витамина Ц као и висок ниво антиоксиданата који се боре против слободних радикала. У њима има и чак 8 грама влакана због чега се осећате поприлично ситно након мање количине поједених купина.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.