· · Komentara: 0
ishrana

PROTEINI nisu samo u mesu: Ovo voće ih ima u izobilju

Kada razmišljate o proteinima, verovatno mislite da njih ima samo u mesu, morskim plodovima, mahunarkama, tofu siru i orašastim plodovima.

1614258187_Depositphotos_76185709_s-2019.jpg
Foto: Deposit

Međutim spisak se tu ne završava, jer proteina u dobrom procentu ima i u voću. Iako su navedene namirnice one koje sadrže najveću količinu proteina u sebi, u slučaju da ste na ograničenom režimu ishrane ili da ste na neku od njih alergični, dobro je znati da proteine možete da pronađete i u voću.

Pročitajte još: Zeleni ili crni čaj? Možda ste živeli u zabludi, ali ovo nisu ISTI NAPICI! Evo i koji je zdraviji

Prema istraživanjima, žene bi na dnevnoj osnovi trebalo da unose 46 grama proteina dnevno a muškarci oko 56 grama. Kako bi ovo postigli neće vam biti dovoljna jedna porcija voća, koju obično pojedete za užinu. U tom pogledu otrkivamo vam koje to voće ima u sebi visok procenat proteina, kako biste mogli da ga dodate svojoj ishrani.

Guava

Istinska tropska poslastica, guava sadrži oko 4 grama proteina u sebi, što je čini voćkom na samom vrhu onih koje u sebi imaju najviše proteina. Guava je vrlo slatka i sadrži dosta vitamina C kao i vlakana, a kod nje je preporučljivo jesti i koru i semenke.

Pročitajte još: 6 MAGIČNIH KRISTALA: Doneće dobre vibracije, pozitivnu energiju i blagostanje

Avokado

Verovatno znate da avokado predstavlja odličan izvor zdravih masti. Međutim da li ste znali da on sadrži i 3 grama proteina u sebi? Bogat vlaknima, magnezijumom, niacinom i vitaminima C, E i K avokado je izvrsna kombinacija masti i vlakana koja će vas držati site satima.

Foto: Deposit

Kajsija

Sveže kajsije u sebi sadrže do 2 grama proteina. Ovo koštunjavo voće je dobar izvor kalijuma i vitamina A, C i E, pri čemu je posebno dobro za zdravlje očiju i kože. Takođe vlakna koja se nalaze u kori kajsije i u njenom središnjem delu podstiču dobro varenje.

Pročitajte još: Zeleni ili crni čaj? Možda ste živeli u zabludi, ali ovo nisu ISTI NAPICI! Evo i koji je zdraviji

Foto: Deposit

Kupine

Samo jedna šolja svežih kupina ima oko 2 grama proteina u sebi. U njima ćete pronaći i skoro 50 % preporučene doze vitamina C kao i visok nivo antioksidanata koji se bore protiv slobodnih radikala. U njima ima i čak 8 grama vlakana zbog čega se osećate poprilično sitno nakon manje količine pojedenih kupina.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.