· · Коментара: 0
ИСХРАНА

Спречите осећај глади помоћу ужине: Пребродите кризу помоћу ових намирница

Чак и када није време за обрак, често умемо да огладнимо, али постоје намирнице које нам могу помоћи да превазиђемо кризу

1613414019_warm-and-cozy-1975215_640.jpg
Фото: Пиxабаy

Тада прибегавамо грицкалицама, чоколадицама и другим производима који нам утоле глад, али не на дуже стазе. Такве намирнице садрже велику количину шећера и које нажалост доводе до вишка килограма.

Прочитајте још: 6 неочекиваних лекова за ЗУБОБОЉУ: Сви их имамо у кући и невероватно помажу

Ви можда не мислите да једете много, али нисте свесни колико ужине имају велики утицај на телесну масу и фигуру. Како следећи пут не бисте одмах појели омиљену чоколадицу или грисине и чипс, сазнајте које намирнице могу да вам утоле глад без “лепљења” и изазивања вишка килограма.

Фото: деспоситос

Воће
И то не обично, већ бобичасто! Мало бобичасто воће попут боровница, малина, купина и рибизли могу бити одличан савезник за здраву ужину. У било којој форми (смутију, са јогуртом, сировој), заситиће вас и нахранити организам потребним нутријентима и витаминима. Једна шака малина или купина је довољна за један здрав међуоброк. 

Интегралне житарице
Познато је да су интегралне житарице богате влакнима које поред тога што засићују организам имају и добро деловање на читав организам, а нарочито на метаболизам. Ове житарице су богате многобројним витаминима и минералима и идеалне су за малу ужину. Купите здрави кекс са целим житарицама, поједите један тост са мало путера или креирајте мини оброк по вашој жељи и успећете да утолите глад, без преједања. 

Броколи
Броколи је идеалан за ужину када се једе самостално. Поједите неколико комада, обезбедите организму витамине А, Ц и К и заситите се на једноставан начин. Поред тога што више нећете осећати глад, броколи ће обновити ваш организам и учинити га отпорнијим на вирусе и бактерије, па чак и на развијање канцерогених ћелија.  

Прочитајте још: 6 МАГИЧНИХ КРИСТАЛА: Донеће добре вибрације, позитивну енергију и благостање

Кокице
Кокице прати добар и лош глас. Добар је што су нутритивно богате и утољују глад, а лош што се спремају на уљу. Због сложених угљених хидрата мала количина кокица може доста да засити и да вам довољно енергије до следећег оброка. Суштина је да не поједете целу чинију, већ да се ограничите на 2-3 шаке, ако не желите да активирате њихов лош ефекат. 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.