· · Коментара: 0

Идеално време за вожњу бицикла: Како утиче на физичко и ментално здравље?

Пролеће је идеално време да седнете на бицикл и побољшате своју форму, али и ментално стање

1651844987_girl-g4bb3b9f44_1280.jpg
Фото: пиxабаy

Бициклизам је аеробни спорт који вам нуди много могућности, јер вежба цело тело и, ако се изводи у природи, даје могућност да наизменично мењате слике и откривате места која иначе никада не бисте видели. Вожња бицикла је храна за ум и дух, али и супер вежба за тело, уз вишеструку корист.  

То је један од најбољих начина за смањење здравствених проблема повезаних са седентарним начином живота. Вожња бицикла је вежба у којој могу да уживају људи свих узраста, од мале деце до одраслих, па чак и старијих. Такође је забавно, јефтино као вежба (треба само да уложите у добар бицикл и кацигу да бисте остали безбедни) и не оптерећује животну средину.

Прочитајте још: ТАЈНА Викторије Бекам за СУПЕР ЗАТЕГНУТЕ РУКЕ: За ово вам не треба теретана

Бициклизам и фитнес

  • Потребно је само 2 до 4 сата недељно да бисте постигли опште побољшање здравља кроз вожњу бициклом.
  • То је вежба са малим утицајем која изазива мање стреса и повреда од већине других облика вежбања.
  • Веома је добро за јачање мишића, јер у вожњи бицикла користите све велике мишићне групе.
  • То је лак спорт: за разлику од неких других спортова, бициклизам не захтева висок ниво физичке спремности. Већина људи зна да вози бицикл и добра ствар је што када то научите, не заборављате.
  • То је идеална вежба за снагу и издржљивост.
  • Делује као штит од озбиљних болести као што су мождани удар, срчани удар, одређене врсте рака, депресија, дијабетес, гојазност и артритис.
  • Вожња бицикла је забавна и погодна за све узрасте.
  • Може се уклопити у вашу дневну рутину користећи га за свакодневне послове.
  • Да ли размишљате о томе да почнете да возите бицикл?
  • Октирјте 4 предности које ће вас мотивисати!

Бициклизам и ментално здравље

Вожња бицикла се за почетак изводи врло ниским интензитетом или ако желите да се опоравите од повреде или болести брзо се може претворити у захтеван физички тренинг. Оно што ће вас увек фасцинирати у овој вежби је њен утицај на вашу душу, јер ће вожња бицикла увек бити повезана у вашој свести са прелепим пејзажима села или градским сликама које ће вас опустити и испунити новим емоцијама.

БОНУС ВИДЕО

 

 

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУК

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.