· · Коментара: 0
можда помогне

Како се ослободити зависности од ШЕЋЕРА?

Препорука је да на днавној основи одрасле особе не конзумирају више од 6 кашичица шећера, међутим реалност је знатно другачија.

1607002011_Depositphotos_42801401_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Већина одраслих у просеку конзумира 22 кашичице шећера дневно, а деца невероватних 34! Као резултат тога све већи број младих је склон гојазности, дијабетесу и проблемима са срцем. Јасно је да је шећер оличење – слатког отрова, због чега је важно на време препознати облик зависности који је развијен и приступити – детоксикацији од шећера.

Ако се определите за елиминацију велике количине шећера у вашем животу, требаће вам разрађена стратегија. Одсуство велике количине шећера у организму, помоћи ће пре свега да се ваше непце "ресетује", као и да се ниво шећера у крви регулише. Осим тога имаћете знатно мању жељу за прерађеном храном.

Прочитајте још: Напитак за добар дан: Како да направите комбинацију која чува здравље и подиже енергију!

Шта превише шећера чини нашем телу?

Након што сте појели омиљени слаткиш – чоколаду, кекс или сладолед, осећате се истог часа невероватно задовољно. Утицај шећера на организам човека је изузетно опасан, чак до те мере да научници тврде да покреће исте неуролошке путеве као и дрога. Шећер је по њиховим речима најучесталија супстанца која изазова зависност, а која се конзумира легално широм света.

Фото: Пиxабаy

Елиминишите га у кухињи

Обратите пажњу на сокове
Када желите да се ослободите зависности од шећера треба да водите рачуна о томе шта пијете. Сви индустријски сокови садрже у себи шећер. Самим тим када сте жедни обична вода је најбоље решење. Ако вам се пију сокови, потрудите се да их уз помоћ соковника направите сами.

Избацивањем шећера у свим облицима из ваше кухиње (и оставе) нећете моћи да паднете у искушење да посегнете за коцкицом чоколаде кад год вам је досадно. Посебно обратите пажњу на храну која у себи садржи скривени шећер. Замените слаткише свежим воћем, поврћем и орасима.

Додајте протеине својим оброцима

Протеини су тежи за варење и самим тим телу треба више времена да их апсорбује. У том погледу дуже времена ћете се осећати сито и нећете имати потребу за уносом шећера. Јаја, јогурт и млеко за доручак су одлични извори протеина. Такође тој листи можете додати рибу, печурке, сочиво и пасуљ.

Замените слаткише свежим воћем, поврћем и орасима.

Прочитајте још: Како да се ниво ХОЛЕСТЕРОЛА регулише на природан начин?

Здрави угљени хидрати

Угљени хидрати су добри докле год је реч о њиховим сложенијим облицима. Дијететска влакна су сложени угљени хидрати којих има у поврћу, воћу, житарицама и семенкама. Ова влакна повећавају ниво ситости и смањују потребу за шећером.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.