· · Komentari: 0

JAPANSKA DIJETA: Sedam kilograma manje za dve nedelje

Japancisu poznati kao izuzetno disciplinovan i organizovan narod, koji uspehe na mnogim poljima postiže zahvaljujući baš ovim osobinama. Takvi su i kada je u pitanju pristup hrani i dijetama

1702033724_shutterstock_2141548159.jpg
Foto: Šhutterstock

Japanke, koje znaju i kako da se reše neprijatnih mirisa na prirodan način, ne gledaju samo trenutni efekat - da smršaju za određeni datum i to je to, već gledaju da promenom načina ishrane izgube kilograme, ali i pokrenu metabolizam koji će savršeno raditi, kako i ubuduće ne bi imale problema sa kilažom.

Upravo takva je i japanska dvonedeljna dijeta, uz koju bi trebalo da izgubite u proseku 7 kilograma. Uz to, mnogi tvrde da nakon ove dijete koža postaje lepša.

Evo i jelovnika, u kojem se određeni dani ponavljaju:

1. i 13. dan

Doručak: crna kafa. Ručak: 2 tvrdo kuvana jajeta, kuvani kupus začinjen s malo biljnog ulja, čaša soka od paradajza bez soli. Večera: riba s roštilja ili kuvana.

2. i 11. dan

Doručak: crna kafa, parče crnog hleba. Ručak: riba s roštilja ili kuvana, salata od povrća ili kupusa s malo biljnog ulja. Večera: 200 g kuvane govedine, čaša jogurta.

3. i 8. dan

Doručak: crna kafa, dvopek (od crnog hleba). Ručak: velika pečena tikvica, 2 jabuke. Večera: 2 tvrdo kuvana jajeta, 200 g kuvane govedine, salata od svežeg kupusa s malo biljnog ulja.

4. i 9. dan

Doručak: crna kafa. Ručak: 1 jaje, 3 velike kuvane šargarepe, 15 grama tvrdog sira. Večera: voće.

5. i 10. dan

Doručak: Sveža šargarepa sa sokom od limuna. Ručak: velika kuvana ili pečena riba, čaša soka od paradajza bez soli. Večera: voće.

6. i 14. dan

Doručak: crna kafa. Ručak: pola kuvanog pileta, kuvani kupus ili šargarepa s malo biljnog ulja. Večera: 2 kuvana jajeta, salata od povrća.

7. i 12. dan

Doručak: čaj bez šećera. Ručak: 200 g kuvane govedine, voće. Večera: izaberite večeru iz bilo kog dana osim trećeg.

Napomena: Tokom sprovođenja japanske dijete, sve vrste šećera, sokova, brašna i alkohola su zabranjene. Dozvoljeno je minimalno korišćenjenje soli, ali je potpuno izbegavanje mnogo bolja opcija. Obavezno je ispijanje što više vode (dozvoljena je i nezaslađena limunada), a preporučuje se i fizička aktivnost u trajanju od najmanje 30 minuta (šetnja, lagane vežbe...)

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.