· · Number of comments: 0
FIT FIGURA

Na poslu, na druženju, u prirodi: Najzdravije UŽINE VAN KUĆE koje će dovesti figuru do savršenstva

Ovih šest grickalica nisu samo zdrave, već i veoma ukusne. Neće štetiti figuri i zasititi vas korisnim vitaminima

1669934325_290820_shutterstock-1810840840_f.jpg
Foto: Shutterstock

Kada ujutru trčite na honorarni ili glavni posao, a uveče u teretanu pa na druženja sa prijateljima, možda neće biti vremena za bar jedan normalan obrok. Naravno, usput možete da popijete kafu sa lepinjom, čokoladicu ili se nasitite pljeskavicom sa gaziranim pićem. Od jedne takve užine neće biti ništa. Ali ako takva ishrana postane navika, figura vam neće zahvaliti, a stomak će se osetiti nakon nje.

Pročitajte još: 8 razloga zbog kojih treba da jedete KRUŠKE: Imaju veoma pozitivan uticaj na zdravlje, a za ovu grupu ljudi su posebno korisne

Uopšte nije potrebno uzimati tonu kontejnera sa punim obrokom, uključujući prvi, drugi i kompot, i sedeti negde na klupi da jedete i pocrvenite. Kompaktnu užinu možete poneti sa sobom u elegantnoj kutiji za ručak (obavezno pogledajte šta danas nude online prodavnice lepote!), koja će vas podržati i dati vam energiju za ceo dan i istovremeno vas spasiti od prejedanja za večerom u kuća. 

Jogurt ili bilo koji drugi fermentisani mlečni proizvod

Ova užina je bogata kalcijumom i proteinima. Pakovanje se lako uklapa u torbu, a sama grickalica nije mnogo kalorična i takođe je zdrava. Dopunite ga žitaricama kako biste pojačali i produžili osećaj sitosti.Pre kupovine obratite pažnju na sastav i količinu šećera u proizvodu i uvek proverite rok trajanja i poštujte uslove skladištenja da se ništa ne pokvari.

Pročitajte još: Poslušajte ove savete i tretmani vam neće biti potrebni: Otkrivamo kako bi trebalo da izgleda vaša ISHRANA

Voće

Prva stvar koja pada na pamet je banana. Međutim, ima veoma visok glikemijski indeks i definitivno nije svakodnevna opcija. Za užinu su najbolji agrumi, breskve i kruške. Bobice - jagode i trešnje. Možete ih dopuniti granuliranim svježim sirom ili parčetom blagog sira.

Smuti ili proteinski šejk

Ako pratite figuru i idete u teretanu, ova opcija je savršena. Baš kao i jogurt, udobno se uklapa u kesu i lako se priprema. Uzmite mleko, sok, vodu ili jogurt, sipajte u blender. Dodajte povrće, voće, bobice ili ovsene pahuljice. Naravno, ne morate da dodajete sve zajedno, izaberite proizvode po svom ukusu. Dobijeni smoothie sipajte u flaše i ponesite sa sobom. Ili se konsultujte sa trenerom i kupite proteine. Savršeno zadovoljava glad i pomaže u izgradnji mišićne mase.

Pročitajte još: Otkrivamo 5 načina kako da pijete više vode dnevno

Povrće

Uzmite svoje omiljeno povrće i uredno ga preklopite u kutiju za ručak. Možete ih mešati zajedno ili seći odvojeno. Dodajte malo niskokalorijskog sosa i kašiku maslinovog ulja, dodajte krišku hleba od celog zrna i to je to – ukusna i zdrava užina je spremna.

Pileća jaja

Opcija za one kojima je potrebna čvrsta užina i imaju priliku da jedu u udobnim uslovima. Možete samo da skuvate nekoliko jaja i ponesete ih sa sobom, ali je bolje da napravite tost sa jajetom, zelenom salatom, lososom i avokadom.

Orašasti plodovi i suvo voće

Prvi će biti odlična zamena za grickalice i čips, dok će drugi odgovarati ljubiteljima slatkog. Izaberite suve kajsije, suvo grožđe, urme i suve šljive. Da, oni su visokokalorični, ali mnogo zdraviji od slatkiša. Da biste izbegli neželjene posledice po figuru, ne jedite više od šake suvog voća dnevno.

Od orašastih plodova: lešnici, bademi, indijski oraščići, kikiriki, pinjoli, pistaći. Ali ne više od 30 grama dnevno, onda neće biti štete za figuru. Obavezno proverite da li imate alergiju na orahe ako već niste.

BONUS VIDEO:

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.