· · Number of comments: 0

Poslušajte ove savete i tretmani vam neće biti potrebni: Otkrivamo kako bi trebalo da izgleda vaša ISHRANA

Uvrstite ove stvari u vašu ishranu i ostaćete mladoliki

1660207365_brooke-lark-nTZOILVZuOg-unsplash.jpg
Foto: Unsplash

"Zdravlje na usta ulazi" nije rečeno bezveze, ovo je jedna od veoma istinitih stvari. Od onoga što ishranom unesemo u naš organizam jedna je od najbitnijh stvari za celokupno zdravlje, pa tako i za sam proces starenja.Pored bezbroj tretmana za podmlađivanje koji su se pojavili u poslednje vreme, većina nas zaboravlja osnove, a to je hrana. Verovali ili ne, hrana može da nas podmladi više od bilo kog tretmana, smo je bitno da u ishranu uvrstimo prave stvari na pravi način.

Ovo su stvari koje, ako već niste bi trebalo da uključite u dnevnu ishranu i samu rutinu.

Sveže voće i povrće

U što većin količinama dodajte sveže voće i povrće, bobice i zelenilo bilo koje vrste u svoju ishranu.

Foto: Unsplash

Domaća hrana

Izbegavajte što više možete kupovne proizvode. Sve što možete vi pokušajte da napravite sami, da li su to kneddel, slatkiši ili soljenje ribe, svejedno je. Bitno je da vi budete ti koji će odlučivati o sastojcima, a tako ćete izbeći sve veštačke boje i aditive koji se dodaju gotovo uz sve.

Jednostavnost

Za jela "protiv starenja" poželjno je da se držite jednostavnih recepata. To su jela koja se pripremaju kod kuće, bez dodavanja sastojaka za koje ne znamo ni šta su.

Pročitajte još: Da li ste znali da postoji "tužna i "srećna" HRANA? Neke namirnice vam mogu podići raspoloženje, dok vam druge mogu uništiti dan

Ukus

Ako je zdravo ne znači da mora biti neukusno. Poboljšajte ukus jela aromom raznih začina: kima, kurkume, muskatnog oraščića i cimeta. Takođe, možete koristiti sveže začinsko bilje kao što su nana, origano, bosiljak, ruzmarin.

Foto: Unsplash

Raznolikost

Što je više različitih namirnica, kombinacija i ukusa, vaša ishrana će postati bogatija vitaminima i mineralima. Posebno preporučujemo da obratite pažnju na vlakna. Trebalo bi da bude najmanje 30 vrsta vlaknastih namirnica u nedeljnoj ishrani! Naučno je dokazano da ljudi sa takvom ishranom žive duže i manje su podložni infekcijama. Da bi to postigli preporučujemo da u svoju ishranu dodate kus-kus, pasulj, grašak, slanutak i sočivo u svoju ishranu.

BONUS VIDEO:

 

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.