· · Komentara: 0
Test ""Magazina Novosti"

Da korona nije otkazala Sajam automobila ovo bi bio jedan od najvećih hitova (FOTO)

Nov "nisan džuk" pod haubom ima samo tri cilindra ali svih 117 "konja"

1597743115_JUKE2-NAS.jpg
Foto:"Magazin Novosti"

Da korona nije otkazala i Beogradski sajam automobila u martu, novi "nisan džuk" bi nesumnjivo bio jedan od hitova izložbe!

Iako su dosta izmenili izgled u odnosu na legendarni prethodni model, koji je bio, u trenutku kada se pojavio, apsolutno osveženje tržišta, neočekivanim dizajnom, u "Nisanu" su uspeli, naizgled nemoguće. Da dosta izmene dizajn, ali da zadrže originalnost i prepoznatljivost u isti mah.

Pročitajte još: Ovaj HOTEL ispunjava želje! Sve je na dohvat ruke, a septembrom je POSEBNA PRIČA (FOTO)

Ovo jeste sasvim novi "nisan džuk" i ne, nismo razočarani izgledom. Naprotiv.

I dalje je to osoben, jedinstven, kupe-krosover na tržištu. I dalje je atraktivan, moderan, naglašeno sportskih crta.

Unutrašnjost je priča za sebe. I tu su u "Nisanu" izmenili dosta toga. Sada je unutrašnjost skladnija, nešto "mirnija" od prethodne verzije, ali i dalje je to "džuk". Automobil kod koga je sve drugačije!

Materijali su novi, kvalitetniji, a sedišta sa ugrađenim zvučnicima ("Bose") stilizovana tako da odmah govore "ovo je džuk".

Foto: "Novosti"

Kao što to i očekujete od "Nisana" i u ovom automobilu tehnoloških inovacija ne manjka. Ukratko, sve što poželite i pomislite da vam treba (jako je bogat i paket osnovne opreme) je tu!

Naravno tu je i najsavremeniji sistem konekcije. Možete da povežete svoje pametne telefone, a "džuk" vam može poslužiti i kao "vaj-faj" hotspot. Moguće je istovremeno povezivanje čak osam uređaja. Mogućnosti koje vam "nisan konekt" pruža su mnogobrojne. Od toga da svojim smartfonom možete sa daljine da zaključate vrata do, zlu ne trebalo, automatskog poziva nadležnih hitnih službi.

Ako imate verziju sa DCT menjačem onda je u vašem "džuku" i sistem "nisan propilot". Ova tehnologija ume da održi rastojanje između dva vozila, da zaustavi sama vozilo ako ono ispred vas stane, da krene samo (neverovatno korisno u gradskim gužvama), održavaće vozilo uvek u željenoj kolovoznoj traci.

Novi "džuk" ume da čita saobraćajne znakove, zna i da prepozna pešaka, biciklistu. Ako treba da zaustavi vozilo. Može da vidi i šta dolazi iz mrtvog ugla. Ne samo automobile, vozila. Već, evo primera, na parkingu tržnog centra "otkriće" i dolazak kolica za kupovinu. Ako ih vi ne vidite, želite da krenete, auto će vas zaustaviti. Sprečiće sigurne posledice.

Foto:"Magazin Novosti"

"Džuk" ima i monitor koji "vidi" sve oko vozila, svih 360 stepeni. Idealni "gedžet" da vam felne dugo ostanu neokrnjene zbog previsokih ivičnjaka, ali "rupa niotkuda". "Džuk" će i sam paliti duga ili kratka svetla, po potrebi. Olakšaće vam parkiranje, ali i primetiti kada ste umorni!

Da! Nepogrešivo će detektovati umor vozača, pa će vas prvo upozoriti zvučnim signalom, a ako i to (od umora) ne primetite, na ekranu će vam se pojaviti šoljica sa kafom!

Pod haubom, na našem tržištu, nalazi se benzinski motor sa tri cilindra. Radna zapremina od samo 1,0 litara ali i svih 117 "konja". Naravno, uz pomoć turbine. U ponudi su i dva menjača. Manuelni sa šest i sjajni DCT automatski sa sedam stepeni prenosa.

U ponudi su tri paketa opreme, sa početnom cenom od oko 17.000 evra.

Tehnički podaci

  • Dužina: 4.210 mm
  • Širina: 1.800 mm
  • Visina: 1.595 mm
  • Međuosovinsko rastojanje: 2.636 mm
  • Broj mesta za sedenje: 5
  • Prtljažni prostor: 422/1.305 lit.
  • Masa vozila: 1207 kg.
  • Motor: DIG-T benzinski.
  • Radna zapremina: 999 ccm
  • Maksimalna snaga: 117 KS
  • Maksimalni obrtni moment: 200 nm
  • 0-100 km/č: 10,4 sek.
  • Maksimalna brzina: 180 km/č.
  • Prosečna potrošnja: 4,9 lit/100 km.
  • Emisija CO2:110 gr/km

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.