· · Number of comments: 0
Dolazi

Novi „hjundai i10“ stiže u Srbiju ovenčan priznanjima

Nemci ocenili da je ovo automobil sa najstabilnijom vrednošću u A segmentu

Hyundai-10--1-.jpg
Foto: Promo

Novi adut korejskog giganta „Hjundaija“ automobil iz takozvanog „A“ segmenta (gradski automobili) model „i10“ stići će na tržište Srbije sredinom godine. Ovaj mališan je predstavljn krajem februara u Nemačkoj i već je uspeo da se ovenča sa nekoliko veoma vrednih nagrada. Naime, nemački magazin „Auto Bild" najtiražniji auto časopis na svetu i nezavisni posmatrač tržišta „Švake GmbH“ dodelili su novom „hjundaiju i10“ titulu "Šampion vrednosti za 2020"  u klasi malih gradskih automobila.

Sa predviđenom rezidualnom vrednošću od 61,34 odsto posle četiri godine pri godišnjoj kilometraži od 11 000 kilometara, poslednja generacija  "i10" ostavila je iza sebe brojne  konkurente. 

- Izuzetno  nas raduje što je naš novi model dobio ovo posebno priznanje od samog starta. To dokazuje da je naša posvećenost segmentu malih automobila dobra odluka i da smo „i10“ razvili predviđajući očekivanja.

Atraktivan dizajn i vrhunske karakteristike bezbednosti i povezivanje uređaja, zadovoljavaju ukus i zahteve naših kupaca. Uveren sam da će novi „i10“ još dugo pružati veliko zadovoljstvo i vrednost našim kupcima - rekao je Jirgen Keler , generalni direktor Hjundai motor Nemačka.

Pročitajte još: Nemci kreću u novo osvajanje Japana

Vozila sa niskom amortizacijom, kao što je novi „i10“, i dalje su dosta traženi čak i sa porastom starosti i postižu veće cene na tržištu polovnih automobila. U slučaju „Hjundaija“, tome doprinosi i jedinstvena petogodišnja garancija proizvođača bez ograničenja broja pređenih kilometara koja važi u celoj Evropi. U potpuno novom modelu „hjundai i10“, veliki broj „haj-tek“ sistema bezbednosti i mogućnost povezivanja uređaja postavili su visok standard u A segmentu.

Ovaj automobil donosi mnoštvo novih funkcija koje su se do sada najčešće viđale samo u višim segmentima vozila. Tako čak i početna verzija novog „i10“ dolazi u standardnoj opremi sa najvažnijim sistemima bezbednosti i pomoći vozaču, kao što su pomoć kod izbegavanja čeonog sudara u vožnji (FCA), pomoć pri zadržavanju trake (LKA), upozorenje na pažnju vozača (DANJ) i hidraulična pomoć pri kočenju (HBA). Pored toga, zajedno sa 8-inčnim navigacijskim sistemom, sistemi povezivanja omogucćavaju vozaču da se poveže sa sistemom za zabavu u vozilu putem aplikacije „Android auto“ i „Apple CarPlay“.

Foto: Promo

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.