Oglas
· · Komentari: 0
MISTERIJE

Otkriveno kako su nastale piramide? Na isti način dogodilo se nešto i na Tibetu, a o tome postoji strogo čuvan SNIMAK

Naučnici su sve bliže rešenju kako da zvučnim talasima pobede Zemljinu gravitaciju i podižu predmete u vazduh. Po ovom principu se kreću i super-brzi vozovi!

Oglas

Tim naučnika iz Velike Britanije i Brazila u dva eksperimenta levitirao je pomoću zvukova lake, polistirenske loptice koja je lebdela u vazduhu sve dok su zvučni talasi emitovani. Eksperiment je ponovljen u Bristolu.

Pročitajte još: Ko je Valentina Tereškova, živa legenda Rusije? Prva žena koja je letela u svemir, a lik njene ćerke krasio je omot svima poznate ČOKOLADE

Ovi zvučni talasi, nečujni za ljudsko uho, stvoreni su usklađivanjem rada tri ultrasonična transduktora – sprave koja električnu energiju konvertuje u zvučnu i na taj način se stvara stojeći (nepokretni) zvučni talas sa efektom da poništava silu gravitacije u lokalizovanoj oblasti! Sve ove studije ukazuju da je levitacija kroz manipulaciju zvučnim talasima moguća, i da postoji više načina da se to uradi.

Kada je „kamenje hodalo“

Futuristički deluje, ali se može zamisliti da jednoga dana za izgradnju višespratnica neće biti potrebni kranovi, jer će se sav materijal dopremati kroz vazduh i podizati na potrebnu visinu podešavanjem zvučnih talasa na određenu frekvenciju, ili u kombinaciji sa snažnim elektromagnetnim poljima, pa će gradnja podsećati na čaroliju izvedenu uz pomoć „čarobnog štapića“. Baš nalik onoj kakvu je arapski istoričar Al-Masudi opisao u 10. veku, govoreći o izgradnji piramida!

Al Masudi opisuje postupak gradnje tako što se kameni blok udari metalnom šipkom i podiže u vazduh, pa se kreće putanjom do željenog mesta!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Rasskažu po porяdku, kak Эdvard v odinočku vozvodil svoe tvorenie ( a on bыl-to 152 sm rostom i ves – 45 kg). Snačala on otgorodilsя bolьšoй stenoй, dverь v kotoroй bыla takže vыrublena iz koralla vesom v 9 tonn i nastolьko idealьno podognana, čto otkrыvalasь ot odnogo prikosnoveniя palьca. 😲😲😲 . Zatem iz эtih že blokov bыla složena dvuhэtažnaя bašnя obщim vesom v 243 tonnы, gde Эd, sobstvenno žil i rabotal do samoй smerti. . Pozže bыli dostroenы tronnый zal s 12-metrovыm obeliskom, kamennыe statui Saturna, Marsa i bolьšoй polumesяc. Poslednim эtapom bыlo stroitelьstvo spalьni s dvumя bolьšimi krovatяmi i detskoй kolыbelью — nesbыvšaяsя mečta Эdvarda. . Posle smerti Эda učenыe prinяlisь tщatelьno izučatь ego tvorenie. Radi эksperimenta bыl prignan moщneйšiй bulьdozer, predprinяta popыtka sdvinutь s mesta odnu iz 30-tonnыh glыb korallovogo zamka. Bulьdozer revel, buksoval, no tak i ne sdvinul ogromnый kamenь. Kogda vыšeupomяnutaя dverь perestala otkrыvatьsя, ee s trudom udalosь snяtь ogromnыm kranom. Obnaružilosь, čto Эdvard prosverlil prяmo po centru 3 metrovoй glыbы idealьno rovnoe otverstie po vseй dline, diametrom v 5 santimetrov, i propustil čerez nego metalličeskiй prut s podšipnikami. Daže v naše vremя potrebovalsя bы moщnый lazer, čtob prosverlitь takoe otverstie... . Pri žizni Эdvard Lidskalnin ne ostavil nikakih razъяsneniй o tom, kak sotvoril эto čudo. V SŠA Korallovый zamok tak i nazыvaюt: Amerikanskiй Stounhendž. Sovremenniki ozvučivaюt samыe raznыe versii. A vot vы čto mogli bы predpoložitь? 🧐🤗 __________ #coralcastle #usa #florida #galagrig2013 #galagrig_usa #travel #world #putešestviя #traveling #trip

A post shared by Galina (@galagrig) on

On opisuje postupak gradnje tako da je „magični papirus“, iscrtan određenim simbolima, postavljan ispod kamena a onda je kameni blok udaren metalnom šipkom, nakon čega se podizao u vazduh! On se zatim kretao jednom popločanom putanjom, stazom koja je sa obe strane bila opasana metalnom ogradom. Gromada je tako mogla da prevali oko pedeset metara, pa se spuštala, da bi se zatim postupak ponavljao sve dok je graditelji ne bi postavili na mesto.

Na sumerskim pločicama piše da zvuk može da podigne kamen.

Na Jukatanu tako se kaže da je hram Uksmal nepoznata rasa ljudi podigla tako što su koristili pištaljke da bi pokretali i ugrađivali kamene blokove. Kod Grka, Zevsov sin Amfion je isto to postizao svirajući na liri.

Veliki posao Foto:Youtube printscreen/HISTORY Asia

Tajna Koralnog zamka

Jedan od takvih mogao je da bude Edvard Lidskalnin (Liedskalninš) koji je 1912. emigrirao u SAD i bavio se izradom ručnih sekira u Oregonu, a deset godina kasnije preselio se na Floridu, 30 milja od Majamija.
Lindskalnin je bio samozvani inženjer, poznat i po razvoju teorija o magnetizmu,  napravio je masivni Koralni zamak od hiljadu tona kamena koje je potpuno sam rezao, oblikovao, umetnički ukrašavao, podizao i ugrađivao u kompleks.

Tvrdio je da je otkrio tajnu kako su građene piramide.

Koralni zamak je od 1984. godine zaveden u Nacionalnom registru istorijskih mesta u Americi! Osim što je bio bolešljiv, Litvanac je bio visok jedva oko metar i po i težak pedesetak kilograma, pa je pitanje kako mu je ovakav poduhvat pošao za rukom!? Umro je 1951, u 64. godini, i tajnu je sa sobom odneo u grob.

Savršen krug Foto: Youtube printscreeen/HistoryAsia
Tvrdio je da zna kako da naštimuje kamenje na "muziku zvezda".

Materijalu upotrebljenom za zidove i kule treba dodati još oko stotinu tona kamena obrađenog kao nameštaj i umetnički predmeti, zatim obelisk težak 28 tona, zid koji okružuje zamak visok 2,5 metra od velikih kamenih blokova, svaki težak po nekoliko tona, a povrh svega ogroman mesečev srp od jednog komada kamena! 

Govorio je da zna kako da se naštimuje na „muziku zvezda“. Da se služio zvučnim talasima da bi izazvao akustičku levitaciju, nikada nije rekao, ali se navodi jedna njegova izjava poznanicima:
"Ja sam otkrio tajne piramida i iznašao sam kako su Egipćani i antički graditelji u Peruu, Jukatanu i Aziji, sa samo primitivnim alatom, podizali i postavljali na mesto blokove stena koji su težili mnogo tona!“

Koncert za kamenu gromadu

O tome da veštinu akustičke levitacije još uvek čuvaju mistici na Dalekom istoku postoji više anegdotskih priča, među kojima je ona o izvesnom doktoru Jarlu, Šveđaninu, kojeg je Englesko naučno društvo 1939. godine poslalo u Egipat. Tamo ga je pronašao njegov prijatelj iz studentskih dana, Tibetanac, i zamolio da hitno dođe na Himalaje kako bi lečio ostarelog lamu.

Maglev je skraćenica od magnetna levitacija.

Jarl je na Tibetu prisustvovao građevinskim radovima na strmoj litici, visokoj 250 metara, bez prilaznog puta, i video kada su sveštenici sa 13 bubnjeva i šest truba, ispod nje, opkolili u polukrugu veliki kameni blok, počeli da pevuše, udaraju u bubnjeve i duvaju u trube. Ubrzavanjem tempa, stena je počela da se trese, zatim se podigla u vazduh i „doplovila“ do vrha litice. Dnevno su na taj način mogli da uzdignu šest takvih gromada.

Uz pomoć 6 truba i 13 bubnjeva monasi su podigli kameni blok i pomerili ga!
Maglev, najbrži voz na svetu
Foto: Youtube printscreen/ Jaymee Coonjobeeharry (flute) & Frederic Bager (piano)

Doktor je ne samo video, nego i snimio prizor kamerom, doneo filmove i predao ih Engleskom naučnom društvu, koje je na njih stavilo oznaku „strogo poverljivo“ – i više se nikada nisu pojavili na svetlu dana! Jedini izvor za ovu storiju je knjiga Jarlovog prijatelja, švedskog inženjera Henrija Kjelsona „Izgubljena tehnika“ i crteži koje je dr Jarl načinio. Nakon ovoga, počeo je Drugi svetski rat, Kinezi su okupirali Tibet i od tada nema pomena o ovakvoj praksi.

Pročitajte još: Da biste bili zdravi potrebno je da ugađate svom mozgu, a evo i kako

Kada je reč o konstrukciji piramida, gotovo istovetnu priču, ali kao legendu, zabeležio je Dezmond Lesli u Egiptu, gde se zatekao kao pilot RAF-a u toku Drugog svetskog rata. NJemu su ispričali da su grupe sveštenika pevale ispred kamenih blokova, podižući ih levitacijom na visinu. Gore su stajali radnici koji su s lakoćom prihvatali blokove teške po nekoliko tona i laganim pokretima ih stavljali na predviđeno mesto. Zbog toga nisu bili potrebni nasipi, platforme, užad i druga sredstva za gradnju!

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas