· · Number of comments: 0

Ove namirnice morate izbaciti iz ishrane kako biste se rešili CELULITA: Ruska doktorka otkriva rešenje (FOTO)

Poslušajte savete koji vam mogu pomoći u borbi protiv celulita

1657891468_pexels-photo-4155018.jpeg
Foto: Pexels

Celulit je jako česta pojava kod žena. Ne mora imati nikakve veze sa kilažom. Često, veoma mršave žene imaju celulit. Nastaje kao posledica prekomernog uvećavanja volumena ćelija masnog tkiva, smeštenih između mišića i kože.

"Pojava celulita na telu povezan je sa "lošim" metaboličkim procesima u potkožnom masnom tkivu, rekla je specijalista opšte prakse iz Rusije dr Marija Černjajeva i dodala:

"Celulit je bolest potkožnog masnog tkiva koja se uglavnom formira u predelu butina kod žena. Nije štetan po zdravlje, već se smatra estetskim nedostatkom".

Doktorka je naglasila da postoje razni tretmani, ali jedini način da se zauvek oslobodite celulita je integrisani pristup, koji podrazumeva korigovanje ishrane.

Pročitajte još: Cecin recept za savršenu liniju čak i u petoj deceniji života: Pogledajte u čemu je tajna njenog izgleda

"U ishrani morate da smanjite unos jednostavnih ugljenih hidrata, šećera - namirnica koje doprinose gojenju i neravnomernoj raspodeli potkožnih masti. U nekim slučajevima je potrebno da smanjite mlečne proizvode jer sadrže laktozu, mlečni šećer koji sam po sebi doprinosi oticanju i stvaranju naslaga masnoća. Mlečne proizvode je bolje da jedete u prvoj polovini dana, jer ako na primer pijete kefir noću, ujutru ćete se probuditi otečeni, sa kesama ispod očiju, a celulita na nogama će biti izraženiji, kaže ona i dodaje:

"Korisne, odnosno nezasićene masti treba da uvrstite u ishranu, a štetnu masnu i brzu hranu – uzimajte vrlo ograničeno. Obavezno pijte vodu tokom celog dana, 30 mililitara po kilogramu tela, odnosno u proseku jedan i po do dva litra dnevno".

Doktorka je objasnila da je kretanje veoma bitno. Ne treba da sedite u jednom mestu, jer to može doprineti povećanju izgleda narandžine kore. 

"Važno je da se krećemo tokom dana. Na kraju svakog sata malo bržeg hoda, poželjno je da se još krećete 5-10 minuta, pa ona sedite. Kada sedimo na jednom mestu, limfna drenaža je lošija, krv slabije cirkuliše kroz naše telo, a ovo je način da je 'pokrenemo'", završila je doktorka.

BONUS VIDEO:

 

 

 

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.