Oglas
· · Komentari: 0
MODA

UDOBNO I UKLOPIVO: Ravna obuća za sve kombinacije

Zahvaljujući nemilom razvoju događaja u vezi sa pandemijom virusa Covid-19, tokom proteklih meseci poslovni izgled mahom smo zamenili pidžamom ili udobnom trenerkom za rad od kuće.

1598519195_Depositphotos_192253206_s-2019.jpg
Foto: Depozit
Oglas

Stoga ne čudi što su neki brendovi koji se bave dizajnom i proizvodnjom odeće u međuvremenu bankrotirali. Sa druge strane, prodaja džinsa takođe doživljava strmoglavi pad.

Pročitajte još: Ovu OBUĆU ne treba nositi svakodnevno: Izazivaju ove ZDRAVSTVENE TEGOBE

Foto: Piksabej

Kada sagledamo ove činjenice, ne možemo a da se ne zapitamo kako se ova nagla promena svakodnevice preslikala na visoke potpetice.

Bet Goldstajn, koja prati tržište obuće, otkrila je da su sandale na štiklu izgubile na popularnosti i pre pojave virusa. Međutim, one nisu jedine na tapetu, jer i haljine sve češće menjaju formu, pa čak i dobijaju zamenu u vidu sportske odeće.

U razgovoru za magazin Business Insider, ova dama rekla je i to da je prodaja elegantne obuće za svečane prilike opala za čak 71 procenat u drugom kvartalu ove godine, u poređenju sa istim periodom prošle.

Pročitajte još: TO SU TE: Muški pogled se zaustavlja samo na ovim SANDALAMA!

 

Obuća u globalu doživela je pad za ne tako mali 21 procenat.

Čini se da su pobednici ove krize takozvane ugly shoes, pa tako papuče brenda Birkenstock doživljavaju pravu renesansu. Pretraga ovog modela na internetu proteklih meseci dostigla je rast od čak 225 procenata. To nije jedini podatak koji ide u prilog tezi iz naslova. Udobna obuća odnela je prevagu, jer nam je glamurozan izgled zaista u drugom planu. Modeli poznatih proizvođača smenjuju se kao na traci u popularnosti među kupcima.

Pročitajte još: Da li ste znali da je ASPIRIN pravi MED i MLEKO za stopala?

The Washington Post ponudio je tezu po kojoj je do promena navika došlo još 2018. godine, kada su udobna obuća i elegantne baletanke postale hit.

Tako eksperti smatraju da je prodaja visokih potpetica već bila uzdrmana i samo se nastavlja.

Pročitajte još: Ovaj čovek je ČAROBNJAK! Ne postoji RUŽNA ŽENA, već samo NENAŠMINKANA! (FOTO)

Kerolin Mair, autorka romana "The Psychology of Fashion", smatra da je sada možda trenutak da prigrlimo promene, koje smo potajno želeli. One mogu da podrazumevaju da proredimo nošenje obuće na visoku štiklu, a ukoliko smo femistkinje, da se čak i zapitamo zašto ih uopšte nosimo.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas