· · Коментара: 0
ПОЗНАТИ

Ово је ПЛАН ИСХРАНЕ глумице Паулине Манов уз који је скинула невероватних 30 КИЛОГРАМА

Популарна глумица освојила нас је улогом Љиљане у филму "Тома"

1651917595_toma_filmski_susreti_nis_21082021_0082.jpg
Фото: Атаимагес

Улога Љиљане у филму "Тома" донела је велику славу српској глумици Паулини Манов, која је расплакала српско гледалиште и учинила да њено свако појављивање у медијима и на екранима врати осмехе на лица. Иако је годинама глумица коју обожава и позоришна публика, памтимо је и из улога у "Апсолутних сто" и "Бумерангу", на телевизији у "Камионџијама" и "Нек иде живот".

Прочитајте још: Једите млади празилук за 7 дана: Требају вам чаша и главица лука! (ВИДЕО)

Говорила је јавно да је пролазила корз емотивне и креативне кризе, али је баш тај период био најлепши у њеном животу јер је ступила у брак са драмским писцем Владимиром Ђурђевићем и родила двоје деце. Тада је набацила велики број килограма, да би касније била истрајна и једном дијетом скинула чак 30 килограма.

Прочитајте још: Да ли је храна за мачке БЕЗБЕДНА ЗА ПСЕ? Све што треба да знате о "крађи" из мачјег џака

- Волела сам своје тело и није ми сметало што имам вишак масних наслага, јер је на њих Мина (ћерка) могла да се наслони и да јој буде удобно. Нисам имала огледало да видим до које је мере то отишло, само сам приметила да не могу да уђем у ствари које сам раније носила, али и да се све теже крећем и осећам као да имам још једну особу обмотану око себе. Пошто сам престала да дојим, отпочела сам са дијетом и напорним тренинзима и врло брзо у позоришту играла девојчицу - објаснила је својевремено глумица.

План исхране Паулине Манов

ДАН 1

Доручак: овсене пахуљице преливене соком.

Ручак: гриловано поврће и пиринач од карфиола. Потребно је око 100 грама печурака, 100 грама тиквица, 100 грама шаргарепе . За карфиол пиринач: 3 шоље цветова карфиола, 20 грама лука, кафена кашичица уља.

Прочитајте још: ТРИК СА ШИБИЦАМА: Убаците их у воду у којој кувате јаја и решите проблем који мучи сваку домаћицу

Вечера: киноа са поврћем. Потребно је пола велике црвене паприке, 2,5 мање шаргарепе, 25 грама лука, 20 грама бораније, 50 грама пасуља, 50 грама печурака, пола кашике сирћета, пола шоље куване, киное једна четвртина кашике капара, алева паприка.

ДАН 2

Доручак: смути од спанаћа, кивија и чиа семенки (или овсене пахуљице и сок). Потребна је  шоља бадемовог млека, шоља спанаћа, четвртина замрзнутих коцкица средње банане, пола кивија, четвртина јабуке, сок од пола лимуна, пола супене кашике чиа семенки, 1 мера протеинског праха.

Ручак: супа са сочивом и слатким кромпиром. Потребно је  за три порције око 200 грама слатког кромпира, 1 црвени лук, 1 веза целера, 2 шоље броколија, 1 чен белог лука, 50 грама пасуља, 1 конзерва сочива, 1 конзерва парадајз пиреа, 4 шоље воде, 1 супена кашика маслиновог уља , 2 супене кашике сувог зачина, бибер.

Вечера: шарена салата. Потребно је око 50 грама микса руколе, спанаћа, зелене салате, 100 грама парадајза, 100 грама паприке, 80 грама авокада, 40 грама маслина, пола конзерве куваног црног пасуља, сок од лимуна.

Прочитајте још: НАЈЗНАМЕНИТИЈЕ СРПКИЊЕ: За многе од њих нисте чули, а дугујемо им велику захвалност

ДАН 3

Доручак: каша са амарантом јабукама и крушкама. Потребна је четвртина шоље амаранта, пола шоље бадемовог млека, 1 шоља воде, четвртина шоље исецканих зелених јабука, четвртина шоље исецканих крушака, 1 кашичица цимета, прстохват мускатног орашчића.

Ручак: грчка салата и 20 грама галета од пиринча или хељде. Потребно је око 2 шоље исецкане зелене салате , четвртина шоље куваних леблебија, 100 грама паприке, 100 грама парадајза, 100 грама краставца, 20 грама маслина, 30 грама фета сира, свежа нана-опционо. 

Вечера: пљескавице од спанаћа и киное. Потребно је за 5 комада 1 шоље скуване киное, 40 грама пахуљица, 2 јаја, 100грама овчијег фета сира, 50 грама свежег спанаћа, хималајска со и бибер.

ДАН 4

Доручак: смути од јабуке и банане, парче интегралног кекса. Потребна је 1 шоља сока од јабуке, пола банане, 1 киви и 10 јагода.

Ручак: пиринач/киноа/амарант са броколијем. Потребно је око 1,5 кашике соја соса, 1 кашика пиринчаног или другог сирћета, пола супене кашике густина, пола чена белог лука, мало ђумбира, 2 кашике уља, 2 шоље комадића броколија, пола кашичице сусама, 15 грама печеног кикирикија, пола шоље куваног пиринча.

Прочитајте још: Колико се бринете о биљкама? Које је право време за пресађивање

Вечера: плочице са хумусом и паприком. Потребно је око 30 грама протеинских плочица, 20 грама хумуса, 120 грама црвене паприке, мало црвеног лука.

ДАН 5

Доручак: смути од бадема и кокоса. Потребна је 1 мерица протеина са укусом чоколаде, пола кашике незаслађених кокосових љуспица, пола шоље бадемовог млека, пола кашике млевеног бадема и пола шоље воде.

Ручак: салата дуга. Потребна је 1 шаргарепа, 1 краставац, 1 шоља црвеног купуса, пола празилука, 1 шоља зелене салате, 10 грама семенки бундеве, пола кашике чили соса, пола кашике лимуновог сока, комад изренданог ђумбира.

Вечера: слана овсена каша. Потребно је око 30 грама овсених пахуљица, 150 грама печурака, црни лук, бели лук, 1 супена кашика уља, 3 супене кашике пармезана, бибер.

Бонус видео:

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.