· · Коментара: 0
вежбање

Како да затенете кожу након губитка килограма? Пет савета до успеха

Ако су месеци и месеци напорног вежбања и редукције исхране уродили плодом и ви сте видно изгубили на килажи, то је свакако разлог за славље.

1616578470_Depositphotos_45043721_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Брз губитак тежине обично оставља нежељене трагове у виду опуштене коже. Управо она, опуштена кожа је ваш следећи фокус. Потребно је да пронађете начин да јој вратите еластичност. У редовима који следе доносимо вам једноставне савете за затезање коже.

Прочитајте још: Која физичка активност сагорева највише калорија? Заборавите шетњу и купите рукавице за БОКС

Останите хидрирани

Губите килограме постепено
Како би спречили да се ваша кожа драстично развуче потребно је да губите килограме постепено. То можда не звучи привлачно ако имате 15 кг вишка, али ако ако их изгубите за три уместо за месец дана много ћете лакше да се изборите за опуштеном кожом.

Две литре воде дневно је неопходно да пијете сваког дана. Ово ће вам помоћи да затегнте и загладите своју кожу као и да избаците токсине из организма. Вода је најприродњи детоксификатор који помаже свима онима који желе да изгубе сувишне килограме а да при том не искусе проблем са опуштеном кожом.

Практикујте тренинге снаге

Ако до сад нисте имали прилику да испробате тренинге снаге, сада је прави тренутак за то. Овакви тренинзи ће вам помоћи да обновите ваше мишиће који леже непосредно испод коже, што ће уједно и да учини вашу кожу затегнутом. Тренинге снаге је потребно да спроводите минимум три пута недељно.

Храните се здраво

Док губите килограме, настојте да се храните што је могуће здравије. Храна попут кеља, целера, броколија, рибе и спанаћа доноси вам бројне добробити, поправљајући еластичност ваше коже. Свеже цеђени сокови, без шећера такође су битни за детиксикацију организма и обезбеђење енергије. Здраве масти као што су авокадово и маслиново уље такође треба да су део ваше исхране

Прочитајте још: Ових пет вежби треба да раде сви који седе испред компјутера, а нарочито они које боле колена

Радите лагане вежбе за стомак

Једна од најкритичнијиг регија на женском телу прликом губитка килограма је стомак. Како не бисте били непријатно изненађени опуштеном кожом у пределу стомака радите лагане важбе на дневној бази попут трбушнака, подизања ногу или маказица, као и бочних мостова како би затегнули кожу на свом стомаку.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.