· · Коментара: 0
исхрана

Намирнице које можете да једете без страха од гојења!

Храна без калорија не постоји, али постоје намирнице које можете да једете у великим количинама, а да се не бринете о гојењу.

1608305070_Depositphotos_65008759_s-2019-1-.jpg
Фото: Депосит

Постоји воће и поврће које је много хранљиво, али је пуно воде, садржи влакна која дају осећај ситости и имају врло мало калорија.

Кељ

Паприке
Имају велику количину ликопена, који утиче на снижавање холестерола и крвног притиска, а црвени пигмент из паприке снажан је антиоксиданс који смањује ризик од разних болести. Најбоље је да их конзумирате када су свеже. Пуне су витамина А, Ц и Б2, садрже влакна и калијум.

Садржи врло мало калорија. Једна порција (око 150 г) сировог кеља садржи само 33 калорије, али има готово три грама протеина и око 2,5 грама влакна која ће вас заситити. Садржи и омега 3 засићене киселине, које се углавном налазе у риби. Богат је витаминима и фолном киселином.

Прочитајте још: Познате личности се куну у "СИРТ ДИЈЕТУ": Адел је са њом смршала 30 килограма!

Целер

Готово 95 посто стабљике целера чини вода, а истовремено је богат калијумом, влакнима и витамином К. Порција садржи 6 калорија. Најбоље је стабљику јести сирову, а треба имати на уму и да се након пет до седам дана чувања у фрижидеру изгуби пуно антиоксиданса.

Фото: Депосит

Краставац

Садржи врло мало калорија, а најбоље га је јести са кором јер је богата влакнима и витамином А, односно бета-каротеном, добрим за вид.

Грејпфрут

Броколи
Врло храњиво поврће кад се једе сирово или кувано на пари. Уз витамине А, Ц, Е и К у једној порцији броколија лагано куваног на пари има 20 посто дневне количине влакана потребних организму.

Сматра се изузетно дијаталном намирницом. Саржи влакана, па даје дуго осећај ситости и стабилизује ниво шећера у крви. Једна половина грејпфрута има само 50 калорија. А богатвсо витамином Ц позитивно утиче на многе здрвствене проблеме.

Прочитајте још: Хормони утичу на телесну тежину: Ови кораци олакшавају МРШАВЉЕЊЕ

Карфиол

Врло храњив, карфиол је пун антиоксиданса. Он помаже у борби са хроничним болестима. Карфиол је одличан извор влакана, витамина Ц и К. Порција садржи 25 калорија.

Наранџе

Уз витамин Ц богате су витаминима Б1, Б9 и А, као и калијумом, калцијумом и влакнима. Наранџа средње величине садржи око 80 калорија.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.