· · Коментара: 0
ЗДРАВЕ ЖИВОТНЕ НАВИКЕ

Пет "закона" ХОДАЊА који убрзавају мршављење

Уколико немате времена за неке сложеније физичке активности, посветите се пешачењу.

1611790572_setnja.jpg
Фото: Pixabay

Редовно пешачење је савршен начин да будете увек у доброј кондицији и форми, али и да изградите здрав организам и убрзате процес мршављења. Ходање је савршена опција за вац уколико вас стил живота држи “окованима” за фотељу и аутомобил.

Прочитајте још: Витаминска бомба која топи целулит

Осим што помаже у сагоревању калорија, ходање је одличан начин за смањење стреса. А уз мање стреса лакше мршавимо.

Прочитајте још: Заборавите БОТОКС! Баците се на ова три витамина

Ових 5 закона се морате придржавати уколико желите да смршате ходајући:

  1. Досегните 15.000 корака дневно и толико корака направите баш сваки дан. Можда вам се та бројка чини превелика, али у ту бројку улази баш сваки корак који направите од тренутка када устанете из кревета. Удвостручавање броја корака преко ноћи неће оптеретити тело нити повећати могућност повреда, као код вежбања у теретани.
  2. Пешачите три пута дневно по 20 минута јер ће вам то помоћи да досегнете жељени број корака и смршате. Ако ходате 15 минута после сваког оброка имаћете бољу равнотежу шећера у крви. То значи да ће вас ходање после ручка спасити од уобичајене поподневне летаргије после јела. 
  3. Ходајте узбрдо три пута недељно, што укључује и ходање по степеницама, помаже у изградњи мишића и убрзава метаболизам. На тај начин ћете сагорети више калорија чак и када седите за радним столом.
  4. Ходајте тако да у једноминутним интервалим убрзате ритам ходања и тако ћете повећати број откуцаја срца, а то ће сагорети више калорија. Након што укључите једноминутне интервале у рутину ходања, постепено почните  и са повећавањем ритма и трајања интервала.
  5. Мршављење ходањем не подразумијева само ходање. Правите паузе у којима ћете направити 15 до 20 чучњева, склекове ослањајући се на клупу или радите дубоке раскораке. Све те вежбе убрзавају откуцаје срца, помажу у изградњи мишића и тако вам ходање неће постати досадно.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.