· · Number of comments: 0

5 начина како да сагорите калорије, а који не подразумевају ТРЧАЊЕ

Откривамо начине како да сагорите калорије без трчања

1660644782_pexels-mart-production-8032725.jpg
Фото: Пеxелс

Многи стручњаци из света фитнеса саветују трчање као најбољи вид физичке активности уколико је ваш циљ сагоревање калорија.

Међутим, не уживају сви у трчању. Уколико вас трчање оптерећује више него што би требало, не прија вашем телу и чини да физичку активност сматрате „казном“ боље је изабрати други начин тренирања.

На пример, зашто то не би био плес? Уживајте у физичкој активности док гледате како ваша фигура изгледа све лепше из дана у дан.

Плес

Плес је дуго био омиљени кардио тренинг за многе моделе, глумице и присталице здравог начина живота из много разлога. Прво, ово је одлично оптерец́ење за цело тело: сат и по до два сата плесног тренинга не само да ц́е ефикасно сагорети калорије, вец́ ц́е и ојачати мишиц́е. Друго, ово је најразноврснија врста физичке активности - можете изабрати један од десетина плесних праваца, или можете да их мењате у зависности од вашег расположења.

Прескакање конопца

Као деца, сви смо волели да скачемо конопац и нисмо ни слутили какав је то добар тренинг. Само 20-30 минута такве активности може сагорети до 400 кцал и ојачати мишиц́е целог тела. Још један леп бонус је лимфна дренажа. Скакање (нарочито ако се изводи ујутру) помаже да се распрши лимфа, ослободи се вишка течности, побољша венска циркулација и смањи појава целулита.

Пливање

Фото: Пинтерест

Други начин да комбинујете тренинг са задовољством је одлазак на базен (или на језеро, ако имате неко у близини). Пливање ефикасно сагорева калорије, јача мишиц́е целог тела, помаже да се опустите и доведете мисли у ред.

Бициклизам

Још један омиљени спорт из детињства који се показао као ефикасан начин сагоревања калорија. Само сат времена на бициклу је одличан тренинг за ноге и пристојан кардио тренинг. Можете користити бицикл за вежбање у теретани, или можете комбиновати тренинг са задовољством: окупите пријатеље и идите на вожњу у најближем парку.

Ходање

Фото: Пинтерест

Мало људи зна за то, али ходање брзим темпом може бити још ефикасније од џогирања, али не оптерец́ује зглобове. Најидеалнија опција је планинарење, али ако немате планине у близини, можете само прошетати парком у близини куц́е. Најважније је пратити темпо и не иц́и лаганим темпом , иначе ц́ете на резултате таквих „тренинга“ морати да чекати веома дуго.

БОНУС ВИДЕО:

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.