· · Number of comments: 0

Кључ је у овој ствари: Позната ФИТНЕС инфлуенсерка открила шта је пресудно за ОДРЖАВАЊЕ ДИЈЕТЕ и МРШАВЉЕЊЕ (ФОТО)

Послушајте савет наше познате фитнес инфлуенсерке и резулалти ће брже бити видљиви

1661523945_jovanka.png
Фото: Инстаграм/Принтскрин/јанкабудимир

Уколико сте одлучили да се здраво храните и смршате, прво што је потребно да урадите је да регулишете режим исхране. Међутим, проблем настаје када свакодневне обавезе и посао умешћају прсте те не стигнете да се придржавате свега што је правилно.

Радите пуно радно време, дођете кући и све што желите је да брзински нешто презалогајите. Није вам до кувања а још је горе уколико спремате оброк за целу породицу, а он се не уклапа у важ режим који сте испланирали.

 

Баш зато је позната инфлуенсерка Јанка Будимир поделила видео у ком даје кратко упутство које живот значи. Тајне су врло једноставне и кључ је, како она каже - у планирању.

Прочитајте још: 5 начина како да сагорите калорије, а који не подразумевају ТРЧАЊЕ

Испланирај и припреми своје оброке унапред. То је јако важна ставка ако желиш да будеш доследна при праћењу плана исхране и ако желиш да правиш резултате, рекла је Јанка.

 

Даље у видеу стоји:

Ово су моја 4 данашња оброка и смернице које ће ти помоћи да лакше испланираш оброке, каже она и додаје да своје оброке припрема унапред.

Она се води следећим правилима

1. Сваки оброк треба да има протеине

2. Минимално 1 оброк треба да има угљене хидрате (ја данас имам у 3 + 2 порције воћа)

3. Минимално 2 оброка треба да садрже неке изворе масти (ја данас имам у 3 оброка)

4. Оброци треба да садрже влакна, витамине и минерале из поврћа

Пример Јанкиног дана у оброцима

1. Палачинка од овсених, једног јајета, воде и семенки, као и беланца уз авокадо

2. Пилетина, пиринач и динстано поврће

3. Туњевина, тестенина, поврће и сок од лимуна

4. Немасни сир, бадеми и краставац

И на крају додаје - воће.

Ово значи да вам је мног лакше да прво запишете све оброке које планирате да спремате. Када спремате оброк за породицу, одвојите мало више времена те у исто време припремите своје оброке за наредних дан или два.

БОНУС ВИДЕО:

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.