· · Коментара: 0
исхрана

Постоје намирнице које пружају ВИШЕ ЕНЕРГИЈЕ од шољице кафе

Особе које пате од умора и поспаности често посегну за кафом у јутарњим часовима као инстант решењем.

1614695818_Depositphotos_153455560_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Међутим, треба имати на уму да то није једина опција, а управо у данашњем тексту ћемо се позабавити овом темом. Разлога за мањак енергије има много, али често се јавља због нездравог стила живота.

Прочитајте још: ПАЗИТЕ: Ове ствати могу озбиљно да вам угрозе живот!

Претеривање никада није паметно, а посебно ако говоримо о слаткишима, грицкалицама, пици, пециву, прерађеној храни и сосевима. Од помоћи нису ни претерано зачињена јела, која доводе до физичког, али и психичког замора. Прости шећери, са друге стране, доводе до осцилације нивоа шећера у крви и наглих промена расположења. Вероватно се питате шта се може учинити по том питању, али ми, као и увек, имамо одговор. Откријте које намирнице представљају само плус у свакодневном функционисању…

Банана

Ово воће одличан је избор ужине пре или после тренинга, јер је богато шећерима који се брзо разграђују, а не треба заборавити ни магнезијум и калијум, који хране како мишиће, тако и мозак и ефикасно излазе на крај са умором.

Фото: пиxабаy

Спанаћ

Црна чоколада
Најбоље је конзумирати ону која садржи више од 70% какаа, јер је он подиже расположење и ниво енергије. Црна чоколада у себи има и кофеин и теобромин, алкалоиде који само појачавају наведено дејство.

Ова намирница обилује минералима, који су такође важни за рад нервног система. Издвајамо гвожђе као одличног савезника у одржавању физичке, али и умне снаге. Предлог је да му се током припреме дода мало лимуновог сока, због витамина Ц. Витамини групе Б већ се налазе у његовом саставу, што је одлично за метаболизам и виталност.

Прочитајте још: Сви смо чули за сок од ЦЕЛЕРА, а да ли знате које су његове здравствене користи?

Јаја

Уколико нисте знали, јаја у себи садрже триптофан и тирозин, што значи да њиховим уносом регулишемо лучење серотонина, односно допамина. На тај начин бивамо жустрији и мотивисанији. Ту је и селен, захваљујући коме лакше побеђујемо тромост и умор.

Лосос

Познато је да је ова риба извор есенцијалних масних киселина, пре свега Омега 3 које регулишу ниво сератонина. Витамин Д потпомаже стварање мелатонина, који нам помаже да квалитетније спавамо и самим тим будемо одморни.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.