· · Коментара: 0
ИСХРАНА

Тренирате, а ефекти су спори? Проверите да ли ХРАНИТЕ мишиће (ПЛАН ИСХРАНЕ)

Да би имали јаке мишиће поред редовног вежбања потребно је да се пази шта се једе. Храна помаже њиховој издржљивости, што значи више снаге и кретање без бола и непријатности.

1609059676_DijetaDEPO.png
Фото: Депозитфото

Јаки мишићи обично се везују за добар и младалачки изглед. Међутим, истина је и да је њихова јачина директно повезана са здрављем. Доказано је да јаки мишићи смањују ризик од настајања многих болести, пре свих дијабетеса и остеопорозе.


За јаке мишиће нутриционисти препоручују рибу, коју би два-три пута недељно требало имати на јеловнику. Она је богата омега-3 масним киселинама важним за изградњу мишића, пре свих срчаног.

Прочитајте још: Кошта 40 динара и ПРОВЕРЕН је зимски руски лек за подизање имунитета

Кромпир је, такође намирница која ће допринети бољем подношењу физичког напора. Он је поред угљених хидрата богат и калијумом који учествује у изградњи мишића. Калијума има и у паприкама, али и у воћу као што су поморанџе. Калијум садржи и јогурт, али би требало одабрати онај немасни или са веома мало масти.

А, јаја?
Још једна важна намирница која би требало да се уврсти у исхрану за јаке мишиће су јаја. Она су веома важна јер су хранљива и богата есенцијалним протеинима од којих се састоје и мишићи.
Семенке бундеве, јаја...

На листи намирница за јаке мишиће су и семенке од бундеве. Оне садрже многе минерале као што су бакар, магнезијум, манган и гвожђе па су препоручљиве као храна за јачање мишића. Оне помажу у њиховој изградњи, па после и у њиховом јачању и одржавању. Манган је познат по томе што опоравља оштећено ткиво, а гвожђе даје издржљивост.

Прочитајте још: ЕКСКЛУЗИВНО: Древни ЛЕК монаха са Свете Горе који "ДИЖЕ из МРТВИХ" (РЕЦЕПТ)

Бундевине семенке су при томе врло укусне и хранљиве, а могу да се грицкају за ужину.

Цитруси морају обавезно да буду део исхране Фото: Депозит

Понедељак

Доручак: кајгана са салатом од свеже паприке и интегралним хлебом
Ужина: поморанџа и шака бундевиних семенки
Ручак: лосос на жару и салата од бареног броколија са белим луком и уљем
Вечера: кромпир печен у рерни и салата по жељи

Прочитајте још: Последњи тренинг у овој години: ЗАПАЛИТЕ ЦЕЛО ТЕЛО овим вежбама (ВИДЕО)

Среда
Доручак: кајгана са салатом од свеже паприке и интегрланим хлебомУжина: поморанџа и шака бундевиних семенкиРучак: мусака са кромпиром и телетином, салата од целераВечера: овсене пахуљице са бадемима и орасима и јогуртом

Уторак

Доручак: паприке пуњене сиром и запечене у рерни, хлеб
Ужина: шака ораха, бадема или лешника
Ручак: риба печена у рерни и зелена салата
Вечера: барено јаје, хлеб и печеница

Четвртак

Доручак: овсене пахуљице са јогуртом и сувим грожђем
Ужина: поморанџа и шака семенки од бундеве
Ручак: пилеће бело на жару, пире кромпир и салата од свежег купуса
Вечера: палента са сиром

Прочитајте још: ТРЕНИРАЈТЕ НОГЕ, али и ПОЗИТИВНУ ЕНЕРГИЈУ: Са нашим тренером Маријом данас радимо управо ове вежбе (ВИДЕО)

Петак

Доручак: два барена јаја, ајвар, хлеб и шоља јогурта
Ужина: салата од киселог купуса зачињена уљем од бундевиних семенки и алевом паприком
Ручак: туњевина са зеленом салатаом
Вечера: два парчета хлеба са паштетом од пасуља и ајваром

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.