· · Коментара: 0
ВЕЖБАЈТЕ СА МАРИЈОМ

ВЕЖБЕ ЗА ГЛУТЕУС су пред вама: Будите активни са нашим тренером Маријом (ВИДЕО)

Сваког викенда на Магазину Новости вежбајте са нашим професионалним тренером Маријом Стојановић и започните дан на најбољи начин.

1605352433_Untitled.jpg
Фото: Приватна архива

Не стижете да уклопите свакодневне обавезе са редовним тренинзима у теретани, а знате колико је вежбање важно за ваше здравље, уз ове снимке моћи ћете да вежбате код куће.

Данашње вежбе посвећене су глутеусу. Није потребно тако пуно времена, а осећаћете се лепше.

1. Загревање

Десном ногом у страну правите кругове споља, 5 пута. Након тога кргове правите ка унутра. Исто поновити и са левом ногом. Потом урадите 10 чучњева, све време пазите да стомак буде стегнут.

Прочитајте још: АКТИВНИ ВИКЕНД: Повећајте енергију и расположење ТРЕНИНГОМ ЗА ЦЕЛО ТЕЛО са нашим тренером Маријом (ВИДЕО)

2. Гоблет чучањ са траком

Тег се налази испред груди. Став је такав да су ноге мало шире од ширине кукова, а стопала иду ка споља. Колена све време прате смер стопала. Радите 3 пута по 15 понављања. Пазите да леђа остану права. Када сте у горњем положају стегните мишиће глутеуса.

3. Абдукција

Ово је прави тренинг за кућну варианту. Потребне су вам две салвете или папир. Налазите се у седећем положају. Стопала су на салветама (као на снимку испод). Стомак је све време стегнут, а издах је у моменту када су ноге у страну. Радите 3 пута по 15 понављања.

4. Сингле лег глуте бридге

Вежба се изводи у лежећем положају. Трака вам је око ногу, а једна нога је подигнута. Шаке су доле и прате линију тела. Глутеус је све време затегнут као и мишићи стомака. Радите 3 серије од 10 понављања по нози. Издах је када сте нога у горњем положају.

Прочитајте још: Доручак који брише килограме! Прилагодите га себи и направите ЧУДА

5. Шут у страну и иза

Карлица је мало увучена. Радите прво једну, па другу ногу. Три пута 10 понављања по нози.

6. Хип тхруст

Битно је да сте наслоњени да доњи део лопатица. Поглед је право, глава је горе, а колена споља, као и стопало. Када сте у горњем положају леђа су у неутралној позицији. Напреднији вежбачи на стомаку могу да ставе и тег. Радите 3 пута по 15 понављања.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.