· · Number of comments: 0
ВЕЖБЕ

Пробајте вежбe ПЕТ Тибетанаца: Раде их многе СЛАВНЕ личности, а успешни људи широм света из називају ЧУДОМ

Да бисте покренули организам, успоставили хормонални баланс, ослободили се напетости, повратили енергију, подмладили се и затегли мишиће, у дневни "мени" уврстите вежбе "пет Tибетанаца".

Depositphotos_91027340_xl-2015.jpg
Фото: Депозитфото

Вежбе су познате као чудо које отвара свих седам енергетских чакри или центара, колико га наше тело има. Избор су многих познатих и успешних људи широм света.

Прочитајте још: Не будите лењи! Ево како да и у изолацији останете у форми и затегнете тело

Правило је да се прве недеље по пет вежби ради сваког дана - по три понављања, следеће недеље по пет, затим по седам и све тако до 21.

Вежбе се раде у три понављања, следеће недеље по пет, па седам и све тако до 21

Док радите вежбе монаха са Тибета све време водите рачуна о дисању - дубоко удахните и издахните приликом извођења сваке вежбе. Препорука је да их радите ујутру, али ако не можете тада, онда то чините у било које доба дана. Уколико прескочите један дан, поново се враћате на почетак, односно на број понављања од претходне недеље.

Прва вежба

Станите усправно, ноге су у висини кукова, руке раширите широм водоравно. Направите пун круг тако што ћете се окренути слева надесно, лагано.

Друга вежба

Лезите на под, руке испружите уз тело, дланове окрените према плафону и стисните прсте, браду подигните од пода и спустите је на груди, а ноге подигните увис, да буду под углом од 90 степени у односу на под. Полако спустите главу, па ноге.

Пажљиво проучите слике и почните са вежбањем Фото: Депозитфото

Трећа вежба

Клекните на под и исправите се. Нагните главу и врат напред и прислоните браду на груди. Забаците главу и врат назад, истегните се да вам кичма буде савијена у лук. Док се савијате, рукама се подупирите о бутине или задњицу. Вратите се у првобитни положај.

Четврта вежба

Седите на под, испружите ноге, размакните стопала на око 30 цм, руке ставите поред задњице тако да дланови буду на поду, избаците браду и наслоните је на груди, забаците главу уназад колико год можете. У исто време подигните ноге тако да колена буду савијена, а руке испружене. Стегните све мишиће, па их опустите и вратите се у првобитни положај.

Прочитајте још: Потребно вам је само неколико минута: Ове вежбе радите свакодневно код куће и бићете препорођени

Пета вежба

Окрените тело према поду, ослоните се на руке длановима, забаците главу колико год можете, до ивице бола, па се савијте у боку у облику латиничког слова "В", али наопачке. Брада нека вам буде наслоњена на груди. Вратите се у почетну позицију.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.