· · Number of comments: 0
VEŽBE

Probajte vežbe PET Tibetanaca: Rade ih mnoge SLAVNE ličnosti, a uspešni ljudi širom sveta iz nazivaju ČUDOM

Da biste pokrenuli organizam, uspostavili hormonalni balans, oslobodili se napetosti, povratili energiju, podmladili se i zategli mišiće, u dnevni "meni" uvrstite vežbe "pet Tibetanaca".

Depositphotos_91027340_xl-2015.jpg
Foto: Depozitfoto

Vežbe su poznate kao čudo koje otvara svih sedam energetskih čakri ili centara, koliko ga naše telo ima. Izbor su mnogih poznatih i uspešnih ljudi širom sveta.

Pročitajte još: Ne budite lenji! Evo kako da i u izolaciji ostanete u formi i zategnete telo

Pravilo je da se prve nedelje po pet vežbi radi svakog dana - po tri ponavljanja, sledeće nedelje po pet, zatim po sedam i sve tako do 21.

Vežbe se rade u tri ponavljanja, sledeće nedelje po pet, pa sedam i sve tako do 21

Dok radite vežbe monaha sa Tibeta sve vreme vodite računa o disanju - duboko udahnite i izdahnite prilikom izvođenja svake vežbe. Preporuka je da ih radite ujutru, ali ako ne možete tada, onda to činite u bilo koje doba dana. Ukoliko preskočite jedan dan, ponovo se vraćate na početak, odnosno na broj ponavljanja od prethodne nedelje.

Prva vežba

Stanite uspravno, noge su u visini kukova, ruke raširite širom vodoravno. Napravite pun krug tako što ćete se okrenuti sleva nadesno, lagano.

Druga vežba

Lezite na pod, ruke ispružite uz telo, dlanove okrenite prema plafonu i stisnite prste, bradu podignite od poda i spustite je na grudi, a noge podignite uvis, da budu pod uglom od 90 stepeni u odnosu na pod. Polako spustite glavu, pa noge.

Pažljivo proučite slike i počnite sa vežbanjem Foto: Depozitfoto

Treća vežba

Kleknite na pod i ispravite se. Nagnite glavu i vrat napred i prislonite bradu na grudi. Zabacite glavu i vrat nazad, istegnite se da vam kičma bude savijena u luk. Dok se savijate, rukama se podupirite o butine ili zadnjicu. Vratite se u prvobitni položaj.

Četvrta vežba

Sedite na pod, ispružite noge, razmaknite stopala na oko 30 cm, ruke stavite pored zadnjice tako da dlanovi budu na podu, izbacite bradu i naslonite je na grudi, zabacite glavu unazad koliko god možete. U isto vreme podignite noge tako da kolena budu savijena, a ruke ispružene. Stegnite sve mišiće, pa ih opustite i vratite se u prvobitni položaj.

Pročitajte još: Potrebno vam je samo nekoliko minuta: Ove vežbe radite svakodnevno kod kuće i bićete preporođeni

Peta vežba

Okrenite telo prema podu, oslonite se na ruke dlanovima, zabacite glavu koliko god možete, do ivice bola, pa se savijte u boku u obliku latiničkog slova "V", ali naopačke. Brada neka vam bude naslonjena na grudi. Vratite se u početnu poziciju.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.