· · Number of comments: 0
ЛЕПОТА ТЕЛА

Угодите себи! Измасирајте се САМИ уз помоћ ТЕНИСКЕ ЛОПТИЦЕ, јер ваше ТЕЛО једино тако ужива

Када немамо новца или времена за професионалну масажу, можемо помоћи себи кратком самомасажом уз помоћ лоптице за тенис

1593640914_teniska-loptica.jpg
Фото: Pixabay

Најбоља самомасажа постиже се тениском лоптицом! Овај начин масаже који сами себи поклањамо решиће нас проблема у леђима, крстима, врату.

Прочитајте још: Бол у врату може да доведе до МОЖДАНОГ УДАРА: Александар препоручује 7 лаких ВЕЖБИ (ФОТО)

Тениска лоптица је идеална за масажу јер је прилично чврста, али и прекривена меком тканином. То је управо оно што је потребно за самомасажу. Уз помоћ овог спортског реквизита решићете локалне проблеме, пре свега болове настале успред неправилног држања тела.

Вежба за леђа

Станите поред зида и ставите лоптицу у део испод лопатица, али не на кичму, већ са стране, на мишићни део. Стисните је. Колена су мало савијена. Почните са котрљањем лоптице по леђима, тражећи напете тачке. На тај начин масирате мишиће дуж кичме.

Прочитајте још: МИЛОШ тврди да ће после ових вежби жене бити ЉУБОМОРНЕ, а БИКИНИ ће вам стајати као саливен (ВИДЕО)

Када пронађете такву тачку – станите и притисните лоптицу ка зиду, задржите је тако десетак секунди. На такав начин треба масирати мишиће са леве и са десне стране леђа. Приликом извођења ове вежбе добијамо исправно држање тела.

Mасажом тениском лоптицом учинићете да ваше тело постане затегнуто


Фото: Depositophotos

Масажа за доњи део леђа

Лезите на под, лоптицу ставите испод крста, али такође, не на кичму, већ на мишићни део. Одуприте се на лактове, ноге су савијене у коленима. Придигнувши задњицу, почните котрљати лоптицу.

Ако осетите бол, значи да сте притиснули тригер тачку – мишићи су у њој веома напети и практично се не опуштају. Задржите се на њој десетак секунди, опустивши задњицу на под, а ноге испружите напред.

Затим, котрљајући лоптицу, тражите другу тачку. Одрадите масажу са обе стране доњег дела леђа. Тако, поред масаже, ми ангажујемо много других мишића, рамена, задњица, ноге.

Прочитајте још: Затегните БУТИНЕ уз помоћ ТРИ вежбе и обуците ВРУЋЕ панталонице (ФОТО/ВИДЕО)

Такође, можете да легнете на под, а тениску лоптицу поставите између лопатица па њежно по њој кружите телом. Лоптицу можете поставити и испод доњег дела леђа или бедара. Помоћи ће вам ублажити тензију или бол и без одласка у салон за масажу.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.