· · Коментара: 0
вежбање

Знаци који показују да сте одрадили КВАЛИТЕТАН ТРЕНИНГ

Вежбање је више од начина да изгледате лепо и останете здрави и фит – захваљујући тренирању, имате више енергије, срећнији сте, имате више самопоуздања и много више физичких и психичких бенефита.

1607094783_Depositphotos_329051864_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Међутим, иако тренирате, можда не радите то увек правилно, и зато је добро да знате који то знаци показују да сте одрадили квалитетан тренинг.

Понекад се можда осећате као да не можете више да тренирате усред вежбања, док у ствари имате много више енергије него што можете да замислите. Да вам буде лакше, постоје и неки знаци који показују да сте одрадили квалитетан тренинг.

Прочитајте још: Како да уз помоћ само ЈЕДНОГ РЕКВИЗИТА вежбате код куће

квалитетан тренинг не мора да траје дуго – изградња мишићне масе док се мршави могућа је и уз 20-минутни тренинг, уместо сат времена у теретани

Замор у мишићима

Да ли сте икад чули за желе-мишиће? То је онај осећај када прејако вежбате и мишићи се осете изузетно уморно. На пример, подижете тегове и после тога једва можете да подигнете руке. Ако се то догоди, то је вероватно знак да сте одрадили квалитетан тренинг, али да би се мишићи лепо опоравили, пијте доста воде и чоколадног млека и одмарајте се. Ако наставите да вежбате, ризикујете да се повредите.

Фото: Депосит

Осетљивост

Откуцаји срца
Користите монитор за праћење откуцаја срца. То је најбољи индикатор тога да ли тренирате у оквиру своје зоне комфора, јер вам показује откуцаје срца у сваком тренутку. Тако ћете знати када да престанете, а када да најјаче тренирате.

„Горући” осећај у мишићима током подизања тегова не значи нужно да превише вежбате, може бити само недостатак кисеоника. Можда звучи страшно, али мишићи се цепају током вежбања. Они се лако опораве када се одмарате. Таква цепања су неопходна како би се направили витки мишићи и ојачао метаболизам; тако да је мало осетљивости знак да сте одрадили квалитетан тренинг.

Спавање

Ово је прилично јасно. Људи који су одрадили квалитетан тренинг углавном имају бољи сан, по студијама.

Покушајте да једете најкасније пола сата након тренинга.

Глад

Осећај глади одмах након тренинга је добар знак да сте одрадили квалитетан тренинг, јер вам је потребно гориво да се опоравите. Вероватно ћете имати жудњу са храном која садржи угљене хидрате, које тело користи за енергију, и слободно их конзумирајте. Покушајте да једете најкасније пола сата након тренинга. Тело ће да користи те калорије (енергију) одмах, како би се смирило, што значи да се задржава мање масти. Додатно, опоравиће се брже јер добија одговарајуће нутријенте.

Прочитајте још: Активирајте све мишиће: Ове суботе са тренером Маријом радимо тренинг за ЦЕЛО ТЕЛО (ВИДЕО)

Сетите се да је квалитет увек важнији и бољи од квантитета. Пробајте да вежбате 40 минута четири дана недељно, али појачајте интензитет тренинга. Поента је да радите што јаче у што краћем временском интервалу и да то понављате, и сигурно ћете осетити знаке који показују да сте одрадили квалитетан тренинг.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.