· · Number of comments: 2
ЛЕПОТА И ЗДРАВЉЕ

Заборавите на ГЛАДОВАЊЕ, откривамо вам РАЗЛИКЕ између дијете и здраве исхране

На менију су хлеб и слаткиши, а ипак сте фит

Depositphotos_16212321_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Како су пред нама лето, високе температуре, базени и плаже, сада је период када сви покушавамо да се на што бржи и лакши начин решимо вишка килограма.

Фото: Депозит

Оно у чему многи греше је што се радије опредељују за ригорозне дијете, после којих долази познати "јо-јо" ефекат, односно брзи повратак брзо изгубљених килограма.

Прочитајте још: Придржавајте се ових САВЕТА: Кључ за борбу са СТЕРИЛИТЕТОМ је ПОСЕБНА исхрана!

Здрава исхрана с друге стране, није синоним за дијету, нити подразумева гладовање. Њоме ћемо поправити своје расположење, побољшати своје здравље и дуготрајно се решити вишка.

За сваку "нездраву", односно калоричну храну, постоји здрава замена. Тако ћете, на пример, бели хлеб заменити интегралним или бескавсним, млечну чоколаду заменити црном, а пуномасни сир оним без масти.

Прочитајте још: ОЧАЈНИЦА и још четири врсте биљака помажу код неплодности: Ово је СПИСАК рецепата

Колач без гриже савести
Потребне намирнице су једна банана, 200 мл млека, једно јаје, штангла црне чоколаде, 20г кикирики путера и кашика какаа.Све састојке осим чоколаде убаците у блендер, затим смесу излити на пек папир у округли суд. Чоколаду изломити и додати преко. Пећи на 200 степени 20-25 минута. Испечени колач премазати кикирики путером и по жељи додајте црвено воће.

Два кувана јаја и шака бадема су одличан избор за почетак дана, а барено поврће и парче куване пилетине за ручак уместо пљескавице су пун погодак.

Уместо дијете која подразумева гладовање и унос од 900-1000 калорија дневно, одлучите се за здраве оброке, немојте бројати граме и калорије већ избалансирајте унос протеина, угљених хидрата и масти и једите што више органских намирница. 

Прочитајте још: Ретко идете у тоалет, али не узимајте одмах лекове: Олакшајте живот природним средствима

Унос здравих намирница радикално утиче на стање нашег организма. Побољшава рад срца, убрзава метаболизам, а и може нас учинити физички лепшим тако што ће повећати чврстину и сјај коже.

На крају, свакодневна или честа физичка активност ће довести до неког резултата, али сигрно неће до жељене форме уколико се не храните здраво.

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.