· · Number of comments: 2
LEPOTA I ZDRAVLJE

Zaboravite na GLADOVANJE, otkrivamo vam RAZLIKE između dijete i zdrave ishrane

Na meniju su hleb i slatkiši, a ipak ste fit

Depositphotos_16212321_s-2019.jpg
Foto: Depozit

Kako su pred nama leto, visoke temperature, bazeni i plaže, sada je period kada svi pokušavamo da se na što brži i lakši način rešimo viška kilograma.

Foto: Depozit

Ono u čemu mnogi greše je što se radije opredeljuju za rigorozne dijete, posle kojih dolazi poznati "jo-jo" efekat, odnosno brzi povratak brzo izgubljenih kilograma.

Pročitajte još: Pridržavajte se ovih SAVETA: Ključ za borbu sa STERILITETOM je POSEBNA ishrana!

Zdrava ishrana s druge strane, nije sinonim za dijetu, niti podrazumeva gladovanje. NJome ćemo popraviti svoje raspoloženje, poboljšati svoje zdravlje i dugotrajno se rešiti viška.

Za svaku "nezdravu", odnosno kaloričnu hranu, postoji zdrava zamena. Tako ćete, na primer, beli hleb zameniti integralnim ili beskavsnim, mlečnu čokoladu zameniti crnom, a punomasni sir onim bez masti.

Pročitajte još: OČAJNICA i još četiri vrste biljaka pomažu kod neplodnosti: Ovo je SPISAK recepata

Kolač bez griže savesti
Potrebne namirnice su jedna banana, 200 ml mleka, jedno jaje, štangla crne čokolade, 20g kikiriki putera i kašika kakaa.Sve sastojke osim čokolade ubacite u blender, zatim smesu izliti na pek papir u okrugli sud. Čokoladu izlomiti i dodati preko. Peći na 200 stepeni 20-25 minuta. Ispečeni kolač premazati kikiriki puterom i po želji dodajte crveno voće.

Dva kuvana jaja i šaka badema su odličan izbor za početak dana, a bareno povrće i parče kuvane piletine za ručak umesto pljeskavice su pun pogodak.

Umesto dijete koja podrazumeva gladovanje i unos od 900-1000 kalorija dnevno, odlučite se za zdrave obroke, nemojte brojati grame i kalorije već izbalansirajte unos proteina, ugljenih hidrata i masti i jedite što više organskih namirnica. 

Pročitajte još: Retko idete u toalet, ali ne uzimajte odmah lekove: Olakšajte život prirodnim sredstvima

Unos zdravih namirnica radikalno utiče na stanje našeg organizma. Poboljšava rad srca, ubrzava metabolizam, a i može nas učiniti fizički lepšim tako što će povećati čvrstinu i sjaj kože.

Na kraju, svakodnevna ili česta fizička aktivnost će dovesti do nekog rezultata, ali sigrno neće do željene forme ukoliko se ne hranite zdravo.

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.