· · Number of comments: 0
савет

Уколико често седите одвојите време за две вежбе: Можете да их урадите и у канцеларији

Многе дневне обавезе упућују нас на седење

1658772327_telework-g629863f1f_1280.jpg
Фото: Пиxабаy

Многи људи обављају канцеларијске послове, а седење долази уз њих. Када седите дуже време, проток крви у целом телу није оптималан. Временом, ово може да утиче на негативне исходе кардиоваскуларног здравља, али постоји много навика које се лако усвајају, а које можете да унесете у свој дан за бољи проток крви.

Ходање

Здравље срца не зависи само од интензивног кардио тренинга. Сматра се да је ходање један од најбољих начина да повец́ате циркулацију. Одвојите бар мало времена да устанете и прошетате сваких неколико сати.

Прочитајте још: Шта је агорафобија? Обратите пажњу на ове симптоме

Истезање

Између ваших пауза за ходање, постоји неколико "седец́их истезања"  за здраву васкуларну функцију.

Ротације чланка и зглоба:

Ротирање чланка или зглоба за 360 степени је веома ефикасно за циркулацију крви до стопала и руку. Ове вежбе могу да се раде и стојећи и седећи. Одличан су начин да истегнете листове и повец́ате циркулацију у стопалима и прстима

Флексија и екстензија колена:

Ако имате довољно простора испред себе, савијање и исправљање колена је одличан начин да повец́ате циркулацију у доњим екстремитетима.

Прочитајте још: Да ли је ваше тело пуно ТОКСИНА? 12 СИМТОМА који указују на цревне болести, а познати су још од Хипократа

Исхрана

Постоје одређене намирнице које могу да утичу на здраву васкуларну функцију. Пре свега ту су цитруси. Они садрже антиоксиданте, укључујуц́и флавоноиде, који доносе антиоксидативне предности, подржавају здрав инфламаторни одговор и повец́авају азот-оксид, а што што помаже у побољшању протока крви. Такође се сматра да бели и црни лук имају слична антиинфламаторна својства. Ту су и омега-3 масне киселине у рибама као што су лосос, скуша, сардине и харинга. Могу да подрже васкуларну функцију и побољшају кардиоваскуларне здравствене резултате.

Пратите нас на Инстаграму и Фејсбуку


 


 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.