· · Коментара: 0
ИСХРАНА

Ово су НАМИРНИЦЕ које можете јести кад год пожелите и нећете се угојити! (СПИСАК)

Иако је једно од најважнијих правила током дијете да не једете у вечерњим часовима, постоје намирнице које неће утицати на скидање ваших килограма иако их конзумирате после осам сати увече.

1604423204_namirnice.jpg
Фото: Деспоситос

Наиме, најбитније правило је да бирате храну коју једете, а не уколико сати. Ево које намирнице можете конзумирати у касним сатима без страха да ћете се од њих угојити.

Прочитајте још: Рецепт МОНАХИЊЕ вековима користе у РУСИЈИ, а добар је за СРЧАНЕ БОЛЕСНИКЕ (РЕЦЕПТ)

Млеко

Млеко, само по себи, не садржи много калорија па је одлично за касне сате. Оно садржи триптофан, аминокиселину која вам може помоћи да брже заспите - триптофан је одговоран за повећање производње серотонина у организму (веће количине серотонина вас чине поспанијима). Као додатни бонус, калцијум и витамин Д које млеко садржи могу вам помоћи да побољшате здравље костију.

Орашасти плодови

Богати су антиоксидантима и одличан су избор за касне сате, јер умеју лепо да заспите. Ипак, не треба претеривати - пола шаке је сасвим је довољно (све преко тога, може имати негативан ефекат).

Поврће

Оно можда и није најзаситнији касни оброк, али имајте на уму да у вечерњим сатима и треба јести што лаганију храну и да није циљ да се наједете већ да "заварате" желудац. Дакле, када је у питању касни оброк (чак и рана вечера), стручњаци препоручују да се окренете поврћу. И, не морате бринути колико ћете га појести, обзиром да садржи веома мало калорија.

Фото: деспоситос

Ћуретина

Немасни протеини нису само камен темељац за мишиће већ су и одличан начин да се дуже осећате ситима без "ширења" струка. Немасни извори меса садрже мање калорија па, уколико вас у касним сатима ухвати глад, нећете погрешити ако ваш избор буде ћуретина или чак немасни сир.

Прочитајте још: Ово су намирнице које НЕМАЈУ РОК ТРАЈАЊА

Интегралне житарице

Као и млеко, намирнице богате угљеним хидратима помажу у повећавању триптофана у организму. Ипак, будите опрезни: обрађени угљени хидрати, као што су тестенина, бели хлеб или чипс узрокују нагли скок шећера у крви услед чега ваш сан може бити мање миран и спокојан. Међутим, интегралне житарице имају супротан ефекат, како на ваш сан тако и на обим струка.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.