· · Komentara: 0
ISHRANA

Ovo su NAMIRNICE koje možete jesti kad god poželite i nećete se ugojiti! (SPISAK)

Iako je jedno od najvažnijih pravila tokom dijete da ne jedete u večernjim časovima, postoje namirnice koje neće uticati na skidanje vaših kilograma iako ih konzumirate posle osam sati uveče.

1604423204_namirnice.jpg
Foto: Despositos

Naime, najbitnije pravilo je da birate hranu koju jedete, a ne ukoliko sati. Evo koje namirnice možete konzumirati u kasnim satima bez straha da ćete se od njih ugojiti.

Pročitajte još: Recept MONAHINJE vekovima koriste u RUSIJI, a dobar je za SRČANE BOLESNIKE (RECEPT)

Mleko

Mleko, samo po sebi, ne sadrži mnogo kalorija pa je odlično za kasne sate. Ono sadrži triptofan, aminokiselinu koja vam može pomoći da brže zaspite - triptofan je odgovoran za povećanje proizvodnje serotonina u organizmu (veće količine serotonina vas čine pospanijima). Kao dodatni bonus, kalcijum i vitamin D koje mleko sadrži mogu vam pomoći da poboljšate zdravlje kostiju.

Orašasti plodovi

Bogati su antioksidantima i odličan su izbor za kasne sate, jer umeju lepo da zaspite. Ipak, ne treba preterivati - pola šake je sasvim je dovoljno (sve preko toga, može imati negativan efekat).

Povrće

Ono možda i nije najzasitniji kasni obrok, ali imajte na umu da u večernjim satima i treba jesti što laganiju hranu i da nije cilj da se najedete već da "zavarate" želudac. Dakle, kada je u pitanju kasni obrok (čak i rana večera), stručnjaci preporučuju da se okrenete povrću. I, ne morate brinuti koliko ćete ga pojesti, obzirom da sadrži veoma malo kalorija.

Foto: despositos

Ćuretina

Nemasni proteini nisu samo kamen temeljac za mišiće već su i odličan način da se duže osećate sitima bez "širenja" struka. Nemasni izvori mesa sadrže manje kalorija pa, ukoliko vas u kasnim satima uhvati glad, nećete pogrešiti ako vaš izbor bude ćuretina ili čak nemasni sir.

Pročitajte još: Ovo su namirnice koje NEMAJU ROK TRAJANJA

Integralne žitarice

Kao i mleko, namirnice bogate ugljenim hidratima pomažu u povećavanju triptofana u organizmu. Ipak, budite oprezni: obrađeni ugljeni hidrati, kao što su testenina, beli hleb ili čips uzrokuju nagli skok šećera u krvi usled čega vaš san može biti manje miran i spokojan. Međutim, integralne žitarice imaju suprotan efekat, kako na vaš san tako i na obim struka.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.