· · Komentara: 0
MOTIVACIJA

Više malih koraka dovešće vas do cilja, samo budite UPORNI I ISTRAJNI! Zato počnite sa VEŽBANJEM već danas

Ako niste ustajali iz fotelje poslednjih nekoliko nedelja, a i dalje vam se ne ustaje iako to od vas traži svaki deo vašeg tela, motivišite se da počnete sa vežbanjem uz nekoliko saveta.

1598864341_Depositphotos_168738122_s-2019.jpg
Foto: Depozit

Napravite nekoliko „selfi” fotografija

Kako biste precizno pratili svoj napredak, identifikujte početnu tačku i svoj cilj. Uzmite mere svog tela i fotografišite se, kako biste videli dokle ste stigli. Radite ovo na svake dve do četiri nedelje kako biste dobro pratili svoj napredak.

Pročitajte još: Ustanite iz fotelje! Telesna neaktivnost ubija VAŠE SRCE

Foto: Depozit

Počnite polako

Stručnjaci primećuju da ljudi žele da budu na fizičkom nivou na kom su bili pre nekoliko meseci, ali ne mogu ođednom. Motivišite se da počnete sa vežbanjem tako što ćete prvu nedelju početi polako, jer bilo koji pokret je dobar pokret. Vežbajte 10 minuta ili se šetajte tri dana nedeljno.

Pravite jednu po jednu promenu

Prve nedelje, ustanovite skromne izmene. Počnite polako i stvorite dugoročne promene, savetuju stručnjaci. Oni čak i ne preporučuju vežbanje prvog dana, samo se probudite ranije, a sutradan uradite 10 minuta vežbi. Nemojte se ustručavati da pojedete i nešto slatko, jer ne škodi, već stvara zadovoljstvo.

Pročitajte još: Šta je ZDRAVSTVENA ANKSIOZNOST i kako je prevazići?

Foto: Depozit

Isplanirajte svoja jutra

Navikavanje na jutarnje treninge zahteva dobri, stari naporan rad i posvećenost. Odlučite kakav ćete trening odraditi, spremite odeću noć pre. Ako imate sastanak rano ujutru, budite realni i odložite trening za kasnije.

Očekujte da posrnete

Evo realnosti za sve u životu: Pravićete greške i sapletati se. Biće vremena kada ćete skretati sa puta, ali svako padne, kažu stručnjaci. Baš zato, nastavite dalje i nemojte da to iskoristite kao izgovor da prestanete.

Foto: Depozit

Nađite nešto čega možete da se pridržavate

Fitnes eksperti često kažu da je najbolja vežba ona u kojoj uživate i koju nastavljate da radite. Ako ne volite jake treninge, radite nešto čemu ćete se radovati. To može biti ples, trening inspirisan baletom, ali i šetnja sa prijateljima.

Pročitajte još: Da li ste znali da MISLI LEČE? Mogu da spreče i OPADANJE KOSE!

Uradite to sami

Trebalo bi da postupate prema fitnes i zdravstvenim obećanjima koja pravite sebi kao prema obećanjima koja imate prema svom poslu, porodici i prijateljima. Ne biste izneverili važne ljude u svom životu koji računaju na vas, pa zašto biste onda izneverili sebe?

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.