· · Number of comments: 0
Posrtanje

Da li je ovo početak kraja automobilskih giganata?

Među 100 najvrednijih brendova na svetu samo "Tojota", "BMW" i "Mercedes" iz auto-industrije

1593614029_toyota-corolla-2019-3.jpg
Foto:"Tojota"

Uprkos koroni, krizi svetske ekonomije, 100 najvećih svetskih brendova je povećalo svoju vrednost, prema istraživanju poznate kompanije Kantar. Tih 100 brendova je dostiglo vrednost od fantastičnih pet triliona dolara što je ekvivalent godišnjem BDP Japana!

Foto:"Tojota"

Od 2006. kada je vrednost bila jedan trilion rast najmoćnijih je nezaustavljiv!

Pročitajte još:Ovo je trenutno jedini kombi za koji ćete od države dobiti 5.000 EVRA

Prvi po vrednosti brenda je "Amazon" koji je zabeležio rast od neverovatnih 32 odsto pa sada vredi 415,9 milijardi dolara! Drugi je "Epl"čiji rast je iznosio 14 odsto na godišnjem nivou i koji sada vredi 352,3 milijarde dolara. Treći je "Majkrosoft" sa rastom od 30 odsto i dostignutom vrednošću od 326,5 milijardi dolara.

Foto:"BMW"

Čini se da je vreme automobilskih giganata, koji prodaju desetak miliona vozila godišnje, baš uzdrmala korona.Tako se među 1000 najvećih nalaze samo tri iz ove automobilske grane, a samo jedan je zabeležio rast.

Najbolje rangirana je japanska "Tojota" na 48. mestu ali je izgubila vrednost za 3,0 odsto!

Pročitajte još:Nova "seat ateka" će umesto vas skidati i led sa šoferšajbne (FOTO/VIDEO)

Nemački tandem "BMW" i "Mercedes" je zadržao poziciju među 100 veličanstvenih. "Mercedes" je izgubio devet odsto vrednosti i sada su 56. na listi dok je "BMW" izgubio čak 14 odsto vrednosti i sada je na 61. mestu!

Jedini brend, iz automobilske industrije, koji je uvećao vrednost je "Tesla" sa rastom od 22 odsto i koji je četvrti automobilski brend na svetu ali izvan 100 najvećih.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.