· · Коментара: 0
ЗДРАВЕ ЖИВОТНЕ НАВИКЕ

Једна БАНАНА сваког јутра истопиће ваше КИЛОГРАМЕ! Пробајте, ДИЈЕТА је једноставна

Ову дијету познату под називом аса-банана развио је један брачни пар из Јапана, али она не подразумева исхрану засновану само на овом воћу

1594769412_dijeta.jpg
Фото: Pixabay

У аса-банана дијети нема стриктног одређивања оброка, али ни бројања калорија што је чини изразито привлачном и учиновитом. Овај режим исхране подстиче једење воћа, тера организам да будете свесни осећаја глади и ситости и кључно правило - не смете да вечерате после 20 часова. 

Најбоља страна ове дијете је што не захтева радикалну промену начина исхране

Прочитајте још: После ових биљних напитака ИЗГУБИЋЕТЕ СТОМАК и "осушиће" се масне наслаге

Кључ успеха код ове дијете је да можете јести оно што обично једете, али да треба да престанете кад осетите да сте 80 одсто сити, а након вечере морате прескочити десерт. Главни савет је да се на спавање креће пре поноћи јер се добар ноћни сан сматра изузетно важним за здравље и смањивање стреса.

Прочитајте још: Урадите детокс организма, ослабите и подигните имунитет уз помоћ ВИТАМИНСКЕ салате (ФОТО)

Током режима можете кувати оно што обично кувате, али треба да избегавате готову храну. То је и предност ове дијете јер не захтева радикалну промену навика и исхране. Она се сматра поступним прелазом према здравој исхрани.

Доручак

За доручак треба јести банане и попити две чаше воде собне температуре.

Банане треба јести искључиво у сировом облику. Можете их заменити са неким другим воћем, али само једном врстом по оброку. Ако сте након банана још гладни, морате причекати 30 минута пре него поједете нешто друго.

Прочитајте још: Једном се ЗАЉУБИМО, осам пута добијемо ПОВИШИЦУ, а шта мислите колико пута МУШКАРЦИ СЛАЖУ дневно?

Ручак и вечера

Можете јести оно што обично једете за ручак и вечеру, али за ручак се препоручује јапанска храна, поготово пиринач. Допуштено је један успутни оброк поподне и то је једино време кад су вам дозвољени слаткиши.Такође, дијета препоручује да избегавате млечне производе и сладолед.

Редовно вежбање

Саветује се и свакодневна шетња и вежбање, али само уколико оно код вас не повећава ниво стреса.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.