· · Коментара: 0

Шта треба да знате пре него што започнете КЕТО ДИЈЕТУ? Ово воће и поврће је ограничено

Започињање кето дијете долази са бројним изазовима.

1646315305_vegetable-skewer-g10061b5e5_1280.jpg
Фото: Пиxабаy

За почетак будите спремни да смањите унос угљених хидрата и промените начин на који размишљате о мастима, замените ужину орашастим плодовима, семенкама, говеђим месом и другим посластицама са мало угљених хидрата. Ове промене могу изгледати огромне, али корак по корак.

Прво, уверите се да разумете како функционише кето дијета. Овај план исхране садржи мало угљених хидрата, умерено протеина и висок садржај масти. Стандардна кетогена дијета има око 70% масти, 10% угљених хидрата и 20% протеина, али неке верзије се мењају између дана са ниским и високим садржајем угљених хидрата.

Прочитајте још: Зелени сок од ДВА САСТОЈКА који помаже бржем сагоревању масти у организму

У нормалним околностима, ваше тело разлаже глукозу, или шећер, за енергију. Када смањите унос угљених хидрата, јетра почиње да производи кетонска тела, која служе као алтернативни извор горива. Тада улазите у кетозу, метаболичко стање у којем тело користи маст уместо глукозе да би се одржало.

Воће и поврће у кето дијети

Кетогена дијета може да побољша контролу апетита и да помогне у губитку тежине, али има своје недостатке. На пример, постоји ризик од развоја недостатака хранљивих материја. Овај план исхране ограничава унос угљених хидрата на мање од 50 грама дневно. Пошто већина воћа, поврћа и житарица има висок садржај угљених хидрата, они се не уклапају у кето дијету. Здравствене организације препоручују око две шоље воћа и две или три шоље поврћа дневно, напомињу Центри за превенцију и контролу болести. Непоштовање ових смерница може довести до недостатка витамина и минерала. Међутим, и даље можете јести воће и поврће док сте на кето дијети, али су вам могућности ограничене, можете да једете авокадо, бобичасто воће, лимун, чери парадајз и друго воће са ниским садржајем угљених хидрата, пише Тхе Лист.

Прочитајте још: ТРИК којим нећете умазати прсте: Ево како да умотате САВРШЕНУ палачинку (ВИДЕО)

Што се поврћа тиче, најбоље је да једете спанаћ, купус, карфиол, боранију, броколи и руколу. Целер, тиквице, ротквице и кељ такође имају мало угљених хидрата. Остало поврће, као што су кукуруз, лук и пасуљ, треба конзумирати само у малим количинама. У реду је повремено јести кромпир и друго коренасто поврће, али ћете можда морати да смањите угљене хидрате из других оброка да бисте одржали кетозу.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.