· · Коментара: 0
ЗДРАВЕ НАВИКЕ

Три дана ДЕТОКСИКАЦИЈЕ након викенд уживања у ОБИЛНИМ ОБРОЦИМА (ЈЕЛОВНИК)

Припремите свој организам за ново годишње доба и нови јесењи јеловник.

1632678924_Depositphotos_451565154_l-2015.jpg
Фото: Depositphotos

Колико пута сте себи обећавали да ћете од понедељка повести рачуна о исхарани? Управо тај понедељак долази сутра, а уместо дугих и напорних дијета, саветујемо вам да кренете са тродневним детокс програмом који ће избацити токсие из тела који су се накупљали у претходном времену, а додатно подстакнути викедном када уживамо у породичним ручковима и слаткишима...

Прочитајте још: Удобно и модерно: Разбијте јесењу монотонију откаченим ХЕЛАНКАМА које су апсолутни ХИТ (ФОТО)

Тродневни јеловник за детоксикацију

Први дан

Доручак: Овсена каша са бадемовим млеком, чиа семенкама, чиа протеин и 4 до 5 свежих јагода или шака неког другог сезонског воћа.

Ужина: Цеђени сок од парадајза без шећера, око 200 милилитара.

Ручак: Оброк салата, зелена салата, рендана шаргарепа, бланширана зелена боранија, супена кашика хумуса, свеж краставац. Дресинг од бундевиног уља са лимуновим соком и куркумом.

Вечера: Свежа рукола, бланширана леблебија, гриловани пилећи филе, свеж парадајз. Дресинг од маслиновог уља и чиа семенки. Семенке натопити у топлу воду предходно и помешати са маслиновим
уљем.

Прочитајте још: Принцезину ТАШНУ сада носе сви: Стил Кејт Мидлтон копирају младе глумице (ФОТО)

Други дан

Доручак: Кукурузна палента од белог кукурузног брашна и свеже ротквице, рукола, 1 кафена кашика ситног сира.

Ужина: Овсено млеко, око 200 милилитара са мало куркуме, цимет и 2 кексића од овсеног брашна са орашастим плодовима.

Ручак: Грилована риба, пожељно филе и бланширани грашак. Уз то салата од свеже ренданог купуса и беле роткве. Зачинити са бундевиним уљем, свеж першун, мало бибера, цеђјени грејп.

Вечера: Оброк салата од бланширане блитве, грилованих шампињона, празилука и свеже паприке са коцкицом путера.

Прочитајте још: Седам занимљивих ЖЕНСКИХ имена која су изведена од БИЉАКА

Трећи дан

Доручак: Тостирани хлеб са свежим авокадом, 1 кувано јаје и мало бундевиног уља.

Ужина: Шака сировог бадема.

Ручак: Гриловани ћурећи филе са грилованим тиквицама, паприком и празилуком.

Ужина: Смути са бадемовим млеком и шака свежих боровница изблендиране заједно.

Вечера: Потаж од поврћа, празилук, тиквице, броколи и тостирани безквасни хлеб од раженог брашна.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.