· · Коментара: 0
тренинг

Постоје докази: Вежбање нас чини млађим

Кожа је наш највећи орган. А уморено вежбање подмлађује кожу. Баш као што одржава у топ-форми и друге органе (срце, на пример), чува и нашу кожу од старења и других оштећења.

1614264789_Depositphotos_176119214_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Када се током тренинга убрза срчани ритам, мишићи отпуштају више протеина (ИЛ-15), који покреће митохондрије и подмлађује њихово функционисање. То, с временом, може учинити да кожа на микроскопском нивоу изгледа и двадесет пет година млађе. Тако бар показују резултати студије канадског универзитета „Мекмастер“. Истовремено, вежбање помаже организму у контроли нивоа шећера у крви и оксидативног стреса, умањујући крајње производе гликације. А управо они су кривци за старење коже, те пропадање веома важних протеина, попут колагена. Дакле, ево како заправо вежбање утиче на кожу…

Прочитајте још: Зашто ПРАЗИЛУК треба да уврстимо у исхрану? Био је цењен још код СТАРИХ ЕГИПЋАНА

Тренинг регенерише

Тренинг снаге изазива микрооштећења у мишићима. Уједно, он и подстиче мишићна влакна да се обнове и буду снажнија. Студије показују да вежбање – било да је у питању тренинг издржљивости или пак кардио – помаже, ослобађајући антиинфламаторне протеине, да се неутрализују запаљенски процеси у телу. Такође, истовремено, смањује нивое хормона стреса.

Запаљење је један од главних узрочника старења коже. Када њих неутралише, вежбање подмлађује кожу.

Супсанце које се боре против њега штите колаген и помажу да се успори појава знакова старења. С друге стране, познато је да запаљење и стрес изазвају и погоршавају стање акни и екцема. Осим тога, они и угрожавају кожну баријеру, чинећи је сувом и осетљивом. А у случају посекотина или осипа, физичка активност регулише инфламаторни одговор коже. Зхваљујући томе, почетна, црвена, упаљена фаза краће траје.

Прочитајте још: Сода бикарбона УБИЈА КАНДИДУ: Ова два рецепта решиће вас ове ГЉИВИЦЕ

Физичка активност побољшава циркулацију

Вежбање подстиче проток крви у комплетном организму, укључујући и кожу. Побољшана циркулација шири крвне судове, што ћелијама коже обезбеђује више хранљивих материја и кисеоника. Генерално, на основу изгледа коже може се претпоставити каквог је здравља нека особа. За беспрекоран тен, у доброј мери заслужна је циркулација. Поред тога, осим појачаног уноса хранљивих материја, добра циркулација потпомаже и излучивање слободних радикала и ћелијских нуспојава. Све у свему, тренирајте шта год желите, али радите то довољно интензивно да бисте убрзали срчани ритам.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.