· · Коментара: 0
решење

Снизите ниво ТРИГЛИЦЕРИДА: Како да на природан начин отклоните масноће из крви?

Ниво триглицерида указују на количину масти у крвотоку.

1612105310_Depositphotos_21562361_s-2019.jpg
Фото: Депосит

- Просечан ниво за одрасле мушкарце и жене је 125, са оптималним нивоима испод 100. Распон високих граница је од 150 до 199, а висок ниво је 200 и више - каже доктор Мајкл Милер, кардиолог.

Ово су неки од природних начина на који можете смањити ниво триглицерида: 

Избаците рафинисање угљене хидрате

Грицкајте орашасте плодове
Прегршт орашастих плодова чини опцију грицкалица здравих за срце, а може имати и утицај на смањење триглицерида. Орашасти плодови као што су бадеми, ораси и пистаћи су неке од најбољих опција за смањење нивоа триглицерида захваљујући комбинацији влакана и незасићених масти. 

Преједање је један од најчешћих узрока високог нивоа триглицерида. Докторр Милер наглашава важност здравог избора хране и ограничавања једноставних угљених хидрата попут оних у белом хлебу, тестенинама, колачима и многим грицкалицама. Пошто се вишак шећера у крвотоку претвара у триглицериде, конзумирање хране богате рафинисаним угљеним хидратима може да изазове нагли пораст нивоа ТГ.

Прочитајте још: Да ли имате СТОМАЧИЋ или БОКОВЕ? Вишак килограма најављује болест

Покрените се!  

У једној студији, умерено интензивна активност била је повезана са 20% нижим нивоом триглицерида у односу на неактивност. Поред тога, вежбање помаже да се повећа добар ХДЛ холестерол, што помаже у смањењу нивоа триглицерида. 

Један од најбољих одговора на питање како снизити триглицериде је сагоревање вишка калорија кроз вежбање.

Смањите конзумирање алкохола

Иако некада можда пожелите да попијете чашу или две вина након дугог дана, немојте претеривати: конзумирање превише алкохола је једна од нездравих навика које су горе него што можете замислити. Алкохол може повисити ниво триглицерида и допринети високом крвном притиску, гојазности и повећаном ризику од дијабетеса.

Прочитајте још: Време је за нове одлуке: ГОДИНУ ЗАПОЧНИТЕ ВЕЖБАМА са тренером Маријом (ВИДЕО)

Конзумирајте намирнице богате влакнима
Исхрана са ниским уносом угљених хидрата показала се у истраживањима успешном у снижавању нивоа триглицерида. Не морате их потпуно избацити из исхране. Изаберете житарице са целим зрном и воће пуно хранљивих састојака и влакана. Поврће као што су броколи, кромпир и шаргарепа су добри извори влакана.

Испробајте медитарански начин исхране

Ако тражите целокупни план исхране за смањење триглицерида, медитеранска исхрана може бити прави избор. То је, на крају крајева, једна од најбољих исхрана за здравље срца! Обухвата све намирнице које смањују триглицериде. У једној студији, учесници који су јели на медитерански начин снизили су триглицериде за 12% током двогодишњег периода.

- Исхрана која промовише конзумирање више масне рибе, здравих биљних уља и орашастих плодова и семенки попут медитеранске, може бити корисна за смањење нивоа триглицерида и здравље срца - истиче Милер. 

Ако тражите целокупни план исхране за смањење триглицерида, медитеранска исхрана може бити прави избор. Т

Прочитајте још: Мушкарци, проблем ЋЕЛАВОСТИ је решен! Научници су пронашли ЛЕК

Једите редовно

Избегавајте изненадне падове и нагли пораст шећера у крви да бисте одржали здравији ниво триглицерида. Редовна исхрана може да одржи ниво глукозе у крви током целог дана, смањује ризик од повећања отпорности на инсулин који се може појавити због недоследних навика у исхрани. С обзиром на то да резистенција на инсулин може повећати ниво триглицерида и шећера у крви, циљ је да се конзумира конзистентно током целог дана и то може да помогне да се побољша осетљивост на инсулин и ниво триглицерида.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.