· · Коментара: 0
СЛАТКИШИ

Жеља за СЛАТКИШИМА је јача од вас? Будите снажнији и ПОБЕДИТЕ ЈЕ уз ове савете

Већина људи свакога дана конзумира јако пуно шећера – у десертима, слаткишима, прерађеној храни, рафинираном скробу, газираним соковима…

1597997250_Depositphotos_65980589_xl-2015.jpg
Фото: Депозит

Превелик унос шећера може резултирати мањком енергије, главобољом, вишком килограма и потешкоћама са спавањем, а необична “нуспојава” су и касније појачане жеље за још нечим слатким. Заправо, што више шећера конзумирамо то је јача наша жеља за њим. Ако вас занима како можемо смањити своју зависност од шећера прочитајте следећих 7 савета.

Прочитајте још: Свако вече ГРИЦКАТЕ нешто испред телевизора?! Ово је пут у ПАКАО ДЕБЉИНЕ

Смањите унос кофеина

Због кофеина можемо дехидрирати, а то може утицати на ниво шећера у крви и довести до повећане потребе за слатким.

Фото: Пиксабеј

Избегавајте газиране сокове

Независно од тога да ли се ради о обичном или дијеталном соку, газирани сокови препуни су хемикалија, сирупа и огромних количина шећера. Чак и вештачки заслађивачи могу довести до касније поновне жудње за слатким.

Вода је ваш савезник

Жеља за слатким често је знак дехидратације, стога пре него посегнете за слатким залогајем (или гутљајем) покушајте прво да попијете чашу воде.

Прочитајте још: ЕМОЦИОНАЛНИ СТРЕС: Препознајте СИМПТОМЕ

Пронађите здраве алтернативе

Слатко поврће (батат, репа, мрква, итд.) и воће одличне су алтернативе чоколади и колачима.

Избегавајте вештачке заслађиваче

Иако имају “нула калорија” вештачки заслађивачи често су пуни хемикалија и могу изазвати зависност. Уместо њих радије користите природне заслађиваче као што су мед, јаворов сируп или стевиа.

Фото: Депозит

Вежбајте

Вежбање је одлично за балансирање нивоа шећера у крви, а такође вам даје енергију и поправља расположење (чиме се смањује шанса да ћете посегнути за чоколадом).

Прочитајте још: БАНАНЕ би ујутру ТРЕБАЛО ИЗБЕГАВАТИ: Ево због чега

Спавајте

Постоји јако пуно разлога због којих је спавање добро за вас, а међу њима је и чињеница да наспавани вероватно нећете посегнути за шећером као извором енергије.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.