· · Komentara: 0
DIJETA

Verovali ili ne: Ravan stomak za samo jedan dan?

Jedna efikasna vežba za stomak pomoći će vam da zategnete vaš stomak i oslobodite se viška naslaga

1606401266_Depositphotos_118616108_s-2019.jpg
Foto: Depozit

Voda s limunom i krastavcima podstiče topljenje masnih naslaga, baš kao i folije iz kućne radinosti. Možete ih napraviti od morske soli, zelenog čaja i kokosovog ulja.

Pročitajte još: Želite ravan stomak? Tajna je u ovim stvarima

Voda s krastavcima deluje kao prirodni diuretik

Iako dobra linija iziskuje puno truda, ravan stomak možete lako lažirati. Dan pre odlaska na plažu preporučuje se da pijete puno vode. Dehidratacija tera telo na zadržavanje vode zbog čega se javlja natečenost. Vodu možete začiniti limunom, krastavcima, nanom, đumbirom. Limun pomaže u bržem čišćenju tela, nana suzbija apetit, đumbir reguliše probavu, a krastavci deluju kao prirodan diuretik.

Foto: pixabay

Folije tope masti

U bržem sagorevanju masti na području stomaka, izbacivanju toksina, viška tečnosti i u zatezanju kože pomažu folije. Tretman se priprema tako da se u dve šolje kipuće vode dodaju tri vrećice zelenog čaja, jedna kapsula vitamina E i dve kašike morske soli. Dok se mešavina hladi, pomešajte dve kašike morske soli i dve kašike kokosovog ulja pa ga umasirajte na stomak. Umočite platneni zavoj u mešavinu čaja, omotajte stomak pa dodajte sloj prozirne folije i ostavite preko noći.

Dobar san suzbija apetit

Manjak sna podstiče lučenje kortizola, hormona stresa koji se povezuje s debljanjem, naročito na području stomaka. Apetit jača što može uzrokovati višak kilograma. Najbolje je svake noći odspavati između sedam i devet sati, piše Byrdie.

Jutarnje istezanje podstiče metabolizam

Dan je najbolje započeti s malo istezanja. Vežbe joge i pilatesa pomoći će u jutarnjem treningu jer će podstaći rad metabolizma i naterati vas da pripazite na držanje. Uspravan hod za nekoliko sekundi će vizuelno "ispraviti" stomak. Posle toga sledi doručak pa još nekoliko manjih obroka tokom dana. Oni pomažu sistemu organa za varenje da stalno radi i brže prerađuje hranu, dok ga veći obroci usporavaju.

Pročitajte još: Doručkuj kao kralj, ručaj kao princ, a večeraj kao prosjak - postoji RAZLOG

Karfiol i brokoli treba izbegavati

Dan pre odlaska na plažu ili bazen treba jesti hranu koja se ne zadržava dugo u sistemu organa za varenje. Prerađenu hranu i namirnice bogate šećerom najbolje je izbegavati kao i namirnice poput karfiola, brokolija i kelja. Bolji izbor su žitarice, šargarepa, blanširano povrće i voće koje nije bogato fruktozom poput banana, jagoda i citrusa.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.