· · Коментара: 0
тренинг

KAКО ДА СМРШАТЕ? Не правите ОВИХ 5 ГРЕШАКА, и све ће ићи много лакше!

Вежбање, здравија храна и смањивање уноса калорија у теорији би требало да доведу до губитка тежине, али не мора увек тако да буде.

1627996858_Depositphotos_70480137_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Спортски нутрициониста Дејвид Стач за "Тхе Сун" је рекао да постоје неки разлози због којих многи можда не постижу жељене резултате.

Вежбање и резултати

Лош избор хране

- Могли бисте неуморно да вежбате у теретани, али ако своје тело не храните правим калоријама, нећете видети резултате. Наравно, редовно вежбање помаже у мршављењу, али здрава исхрана је велики аспект који подржава ваше циљеве и биће од велике помоћи у постизању резултата које покушавате да постигнете.

Прочитајте још: Црвено лице након тренинга, да ли треба да се забринемо?

Ако се борите с избором здравих намирница, Дејвид предлаже да потражите здраве додатке исхрани. Саветовао је да потражите оне који комбинују битне састојке за сагоревање масти и побољшање перформанси, за убрзање метаболизма, смањење глади и повећање енергије.

Тешки тренинзи

Друштвене мреже тренутно су препуне људи који показују како изводе вежбе у теретани па због тога многи осећају притисак. Међутим, Дејвид каже да грешка може бити и та да превише вежбате у теретани.

- Наравно да вежбање помаже и да је одлично бити активан, али ако након вежбања не можете да се померите и немате воље нити да направите нешто за јело, врло је вероватно да радите превише и престрого. Оно што радимо у теретани само је мали део постизања резултата, а истраживања су показала да, ако "гурате своје тело" преко лимита, то ће успорити вашу уштеду енергије. Запамтите, резултати се не догађају преко ноћи, а паметан тренинг далеко је важнији од 'убитачног и крвавог - објашњава.

Прочитајте још: Зашто ХОДАЊЕ делује као МЕДИТАЦИЈА?

Недовољно сна

Давид је рекао да лош сан може драстично да саботира ваше резултате.

- Разлог је тај што због недостатка сна можете да имате мање енергије и можете да почнете да прескачете вежбање и кување. Лош сан може да утиче и на хормоне који контролишу апетит, па ћете имати веће шансе да претерате у нездравим, слатким залогајима који ће поништити сав труд који сте уложили. Требало би да спавате око 7 до 9 сати сваке ноћи како бисте постигли оптималне резултате. Како бисте раније заспали и били ујутро одморнији, пре спавања пробајте да се окупате у врућој купки и избегавајте коришћење мобилног или лаптопа. Ако добро спавате, тело ће вам на овај или онај начин дати до знања - тврди спортски нутрициониста.

Константно мерење

Дејвид наглашава да, иако би требало да пратите свој напредак, не би требало све да темељите на ономе што вага говори.

Прочитајте још: Смањена ФИЗИЧКА АКТИВНОСТ утиче и на ментално здравље: Уколико седимо 8 сати, ево колико треба да будемо активни

- Вежбање може увелико да побољша енергију, ментално здравље, покретљивост, па чак и сан - ништа од тога не треба узети здраво за готово. Константно мерење и ограничавање хране могло би негативно да утиче на ваше резултате и на ваше здравље. Запамтите, ваше тело мора да се одмори како би се обновило и поправило, стога никада немојте прескочити дан одмора - прича Давид.

Нисте доследни

Кад је реч о гледању резултата и напретку, доследност је једна од кључних ствари, каже Дејвид. Међутим, ако не пратите свој напредак, никада нећете знати где су недостаци или шта радите добро.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.