· · Коментара: 0
шетња

Зашто ХОДАЊЕ делује као МЕДИТАЦИЈА?

Ходање, између осталог, може послужити и као медитација, помажући телу да се синхронизује са умом док се повезује са природом.

1627390267_Depositphotos_181347662_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Медитација може имати више облика. Ако вам „седење мирно у средини дневне собе покушавајући да се фокусирате овде и сада“ не одговара, не морате то да радите.

Ходање, између осталог, може послужити и као медитација, помажући телу да се синхронизује са умом док се повезује са природом. Иако нам летње температуре не допуштају увек шетњу, можемо одабрати најсигурније сате (тј. пре 11 ујутру и после 7-8 поподне) и добити све погодности.

Прочитајте још: Проверено: Седам дана ЧУЧЊЕВА и резултати видљиви!

Будуц́и да говоримо о медитацији, ходање вам такође помаже да се усредсредите само на једну ствар.  Усредсредите се на своје дисање и ваша чула ће бити више укључена.

Зашто ходање делује као медитација?

Шетња значајно смањује стрес

Врло је једноставно. Када се осећате преплављени стресом и управо сте завршили тежак дан, нема ништа боље од устајања, обувања патика и одласка у шетњу. Није толико битна брзина ни трајање шетње. Одмарате се од свих и све и све пролази, чак и привремено.

Одмах боље расположење

Није ствар само у томе што се одмарате од обавеза и стреса. Ходање ослобађа ендорфине, хормоне среће и смањује шансе за депресију. Пустите своју омиљену музику на слушалице и све ће бити боље.

Шетња буди цело тело

Чак и ако сте добро расположени није баш нормално бити по цео дан на каучу јер тамо радите. Вашем телу је потребан подстицај, да свуда циркулише крв, да се пробуди, а не само да се ослања на кофеин.

Прочитајте још: Дијета којом се губе килограми и спречавају НАДУТОСТи гасови (ЈЕЛОВНИК)

Идеална је метода ако се тешко опуштате

Као што смо рекли на почетку, нисмо сви за све. Ако сте нервозна особа која мора стално да буде у покрету и не може неко време да седи мирно током медитације, ходање је створено за вас.  

Довољно је 10 минута

Ако мислите да је ходање ефикасно само када трчите маратон, варате се. Пронађите локацију која вас инспирише и шетајте 10 минута. Највероватније ћете желети још.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.