· · Number of comments: 0

Правила "младалачке исхране": Мале промене које можете да уведете већ данас

Лето је одлично време за нова открића и добре навике

1659533620_profimedia-0359499875.jpg
Фото: Профимедиа

Ако још нисте успели да почнете да једете исправно, да вежбате и идете у кревет на време, онда не очајавајте, никада није касно да почнете од нуле.

За додатну мотивацију, рецимо да ако се храните разноврсно, уравнотежено и придржавате се једноставних правила анти-аге исхране, не само да можете значајно да се промените, већ можете да вратите сат уназад – једите и изгледајте млађе!

Свеже воће и поврће

Додајте у већим количинама свеже поврће, воће, бобице, листове зелене салате и зеленило у исхрану.

Прочитајте још: ВЛАКНА у исхрани: Колико треба да уносе жене, а колико мушкарци?

Домаћа храна

Не купујте готове производе који су обично сумњивог квалитета и увек садрже шећер. Покушајте да све сами скувате и припремите јела: сами посолите рибу према свом укусу, направите млевено месо и кобасице са шунком, кнедле, слаткише, сосове, паштете.

Бенефит

Смањите 3 ствари у исхрани: глутен, лактозу и рафинисани шећер - тело ће вам бити захвално. Прве позитивне промене у огледалу приметићете за недељу дана. Али овде је важно не учинити исхрану оскудном и монотоном, већ, напротив, додати нове производе и комбинације, тада нећете морати да пропустите омиљене колачиће из продавнице.

Фото: приксабеј

Једноставност

Јела против старења се лако и једноставно припремају код куће, без трчања по свим радњама у граду у потрази за непознатим састојцима.

Укус

Побољшајте укус јела аромом разних зачина: кима, куркуме, мускатног орашчића и цимета. Такође, користите свеже  зачинско биље (нана, оригано, босиљак, рузмарин).

Прочитајте још: Одличан су део сваке дијете: Зашто би ТИКВИЦЕ требало да буду на вашој летњој трпези?

Паметна припрема

Чорбу можете скувати унапред и замрзнути, можете сами направити паштету, испећи поврће, маринирати пилетину... А потом, све наведено можете користити за припрему различитих јела. Такве „паметне припреме“ вам омогућавају да кувате оброке за целу породицу целе недеље за 2 сата и имате више слободног времена.

Разноликост

Што је више различитих намирница, комбинација и укуса, ваша исхрана ће постати богатија витаминима и минералима. Посебно се препоручује да обратите пажњу на влакна. Требало би да буде најмање 30 врста влакнастих намирница у недељној исхрани! Научно је доказано да људи са таквом исхраном живе дуже и мање су подложни инфекцијама. Додајте кус-кус, пасуљ, грашак, сланутак и сочиво у своју исхрану.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

 

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.