· · Komentara: 0
jutro

Koje proteine, masti i vlaka jesti za DORUČAK: Napravite najbolju kombinaciju

Nutricionisti se slažu da kalorijski unos treba da bude najveći u prvoj polovini dana. Kada telo već ujutro snabdete energijom, manje su šanse da ćete se kasnije prejesti.

1607684321_Depositphotos_7504775_s-2019.jpg
Foto: Deposit

Preskakanje doručka takođe povećava šanse da nešto grickate tokom dana, kako biste nadoknadili propuštene jutarnje kalorije. Kakav doručak je najbolji? Onaj koji je uravnotežen i sadrži proteine, masti i vlakna.

Ako želite da budete siti do ručka, vaš doručak treba da uključuje najmanje 25 grama proteina. Započinjanje dana ugljenim hidratima privremeno će vas zasititi, ali ćete zato do odlaska na spavanje pojesti i više nego što treba.

Pročitajte još: Do SAVRŠNE LINIJE sa malo truda: Jednostavni saveti za gubitak kilograma

Šta jesti za doručak? Jaja su odlična opcija jer su jeftina i mogu se spremati na razne načine. Pored toga, obiluju belančevinama i gvožđem.

Sve dok ne preterujete sa njegovom količinom, puter od orašastih plodova je odličan izbor za početak dana. Opskrbiće vas dobrim mastima i proteinima, a možete ga jesti u kombinaciji sa grčkim jogurtom ili smutijem.

Sejtan je alternativa mesu koja će odlično upotpuniti ukus omleta, pa ga uvrstite u svoj jutarnji meni.

Foto: Deposit

Bobičasto voće poput jagoda, borovnica i malina sadrži prirodnu slatkoću i popraviće ukus svega što nije dovoljno slatko. Van sezone koristite zaleđene bobice, pa ćete čak i u zimskim mesecima organizmu obezbediti neophodne vitamine.

Dinja, kivi i banane takođe su dobar izbor za doručak, ali u kombinaciji sa drugim namirnicama.

Pročitajte još: Ovo su dva NAJGORA načina odmrzavanja piletine, a tu su i NAJBOLJI!

Bilo da je jedete toplu, u hladnim zimskim danima ili vam prija hladna, tek izvađena iz frižidera, ovsena kaša obezbediće vlakna koja pomažu da se rešite viška kilograma. Umesto kaše, za doručak možete jesti i kinou. Skuvajte je uveče i za doručak jedite sa biljnim mlekom, a uz dodatak cimeta biće savršena alternativa granoli.

Pirinač ste navikli da jedete za ručak, ali on može biti pravi izbor i za doručak. Napravite pirinčani puding sa kokosovim mlekom, a ukus obogatite malom količinom muskatnog oraščića.

Ako do sada niste isprobali amarant, sada je vreme da to učinite. Orašasta tekstura skriva obilje vlakana koja pomažu u varenju, tako da ćete biti siti i nećete imati problem sa probavom.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.