· · Коментара: 0
јутро

Које протеине, масти и влака јести за ДОРУЧАК: Направите најбољу комбинацију

Нутриционисти се слажу да калоријски унос треба да буде највећи у првој половини дана. Када тело већ ујутро снабдете енергијом, мање су шансе да ћете се касније прејести.

1607684321_Depositphotos_7504775_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Прескакање доручка такође повећава шансе да нешто грицкате током дана, како бисте надокнадили пропуштене јутарње калорије. Какав доручак је најбољи? Онај који је уравнотежен и садржи протеине, масти и влакна.

Ако желите да будете сити до ручка, ваш доручак треба да укључује најмање 25 грама протеина. Започињање дана угљеним хидратима привремено ће вас заситити, али ћете зато до одласка на спавање појести и више него што треба.

Прочитајте још: До САВРШНЕ ЛИНИЈЕ са мало труда: Једноставни савети за губитак килограма

Шта јести за доручак? Јаја су одлична опција јер су јефтина и могу се спремати на разне начине. Поред тога, обилују беланчевинама и гвожђем.

Све док не претерујете са његовом количином, путер од орашастих плодова је одличан избор за почетак дана. Опскрбиће вас добрим мастима и протеинима, а можете га јести у комбинацији са грчким јогуртом или смутијем.

Сејтан је алтернатива месу која ће одлично употпунити укус омлета, па га уврстите у свој јутарњи мени.

Фото: Депосит

Бобичасто воће попут јагода, боровница и малина садржи природну слаткоћу и поправиће укус свега што није довољно слатко. Ван сезоне користите залеђене бобице, па ћете чак и у зимским месецима организму обезбедити неопходне витамине.

Диња, киви и банане такође су добар избор за доручак, али у комбинацији са другим намирницама.

Прочитајте још: Ово су два НАЈГОРА начина одмрзавања пилетине, а ту су и НАЈБОЉИ!

Било да је једете топлу, у хладним зимским данима или вам прија хладна, тек извађена из фрижидера, овсена каша обезбедиће влакна која помажу да се решите вишка килограма. Уместо каше, за доручак можете јести и киноу. Скувајте је увече и за доручак једите са биљним млеком, а уз додатак цимета биће савршена алтернатива граноли.

Пиринач сте навикли да једете за ручак, али он може бити прави избор и за доручак. Направите пиринчани пудинг са кокосовим млеком, а укус обогатите малом количином мускатног орашчића.

Ако до сада нисте испробали амарант, сада је време да то учините. Орашаста текстура скрива обиље влакана која помажу у варењу, тако да ћете бити сити и нећете имати проблем са пробавом.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.